10 Mart 2011 Perşembe

Hissiyat...

İçimi dökmem lazım ve ben sevgili bloguma ve blog dostlarıma yazıyorum.

Dün gece, TJ imi bırakınca anladım gittiğini. Ondan önce herşey oyunmuş gibi geldi. Gitsin, biz de gidelim, bir an önce kavuşalım istiyordum-istiyorum. Ama sonrası...Kolay değil. Çok didiştiğim, ama çok sevdiğim, herşeyimi paylaştığım, zaman zaman küstüğüm ama en sonunda barıştığım insan, 3 ay gibi bir süre olmayacak yanımızda.

Sorumluluk duygum kabardı. Nil bana ve babama düştü. Bir baktım diş fırçasını babama vermiş, normalde TJ e verir ve beraber fırçalarlar dişlerini. Ağlamak istedim o an.

Sonra beraber uyuduk. Dün sabah ben Nil imin yanına gitmişken, TJ uçağa binmeden aramış. Kaçırdım sesini duymayı, üzüldüm çok....Kızdım kendime.

Beni en iyi anlayacak insan TJ'in annesi şu an, bugün bir an öyle kötü oldum ki,yakın olsa, hani aynı mahallede falan hemen giderdim onlara.Yarın umarım Alya Nil'e, Ebru bana iyi gelecek. Cumartesi muhtemelen alışveriş vs.., eşya hazırlama (eşyalar ayrılıyor bir yandan da, iş çok) Pazar günü sabah kahvaltıda TJ'in annesi ile beraberiz. Sonra Enci gelecek bize, iyi gelecek Enci bana.

Ama ÖZLEM, o içimde....

Özlüyorum....
Feelin blue ,ama sayılı gün yahu, gececek bir şekilde.

ama ÖZLEM,
o içimde, kalbimde...

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Canım ya, bunlar geçecek ve sen yeni hayatına kavuşacaksın.Oraya gidince de yeni bir koşturmayacayla oyalanacaksın.

Adsız dedi ki...

Merak etme canım. Herşey yakında düzene girecek. BDCC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...