16 Mart 2011 Çarşamba

Sen gideli tam 1 hafta oldu bugün...

Sen gideli tam tamına 1 hafta oldu bugün. Bu bir hafta aslında zor geçti. Ertesi gün anladım gittiğini. Masaüstümde senin benim ve kucağında Nilimiz ile çekilmiş fotoğrafı. Sabah aksam Nil ile ne zaman o fotoya baksak ‘Baban diyorum’ Baba diyor.Elleri yüzünde...

Sayılı gün aslında, ama iyice anneci oldu kızımız. Beraber uyuyoruz, geceleri kazara WC yaparsam ağlama krizlerine giriyor. Bu Cuma dayısı gelecek, değişiklik ona da iyi gelecek ve sonra yeni bir düzen 3 ay anne evi… Yarım gün kreşe başlayacak kızımız.

Özlüyorum seni.
Ama diyorum ya sayılı gün
İlla ki geçecek…

4 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Günler senin için çabuk geçsin diliyorum...

kuzunun annesi dedi ki...

Aaa kresmi hadi hayırlısı

Adsız dedi ki...

Çabuk geçecek canım bugünler hiç merak etme. BDÇC

Çileksuyu Sibel dedi ki...

allah kavustursun canim benim ya,cok zordur ama kavusmasi ve sonrasi da cok cok guzeldir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...