23 Mart 2011 Çarşamba

Günlerden neydi ki bugün?

Kendime bugün hangi gündü, tarih neydi diye düşünürken yakaladığımda anladım benim için tarihlerin TJ'in gidişi ile (9 mart ankara-10 mart istanbul)bulanıklaştığını.

TJ'in kaç gün önce gittiğini bularak tarihi de bulabilirim aslında. İşin komiği odamda kocaman bir takvim asılı. Günleri sayıyorum ya:)...

Nil hala bana yapışık. Anlıyorum onu, hem de çok. Arada wc ye gidememek kızdırsa da beni, zorlamıyorum.

Yarın iki kreş ile görüşeceğiz. İkisi de tanıdıkların çocuklarının gittiği kreşler. Çok fazla şey beklemiyorum aslında, belki de 3 ay gidecek diye.
En önemlisi temiz olsun aynı zamanda yemek konusunda abur cubur verilmesin, öğretmenler ilgili olsun. Şunu öğrensin, öğrenmeli gibi beklentilerim yok. Arkadaşları olsun, havası değişsin, kızım mutlu olsun, bir kaç saat enerjisini harcasın...

Bakalım nasıl geçecek yarın ki kreş gezilerimiz?

Sevgiyle...

Özlem

1 yorum:

Zeynep dedi ki...

Umarım çook iyi olur Nil için kısacık kreş macerası,, Ona da size de iyi gelir.. Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...