26 Aralık 2010 Pazar

30 mu oldum-Hapı yuttum!


Yarın yaş 30!

Seviyorum kendi doğum günüm de, Nil’in doğum gününde ve yeni yıldan önce kısa bir özet geçmeyi… Unuttuğum şeyleri hatırlamamı sağlıyor, öz-eleştiri yapmama neden oluyor. Bir de bana şükretmem gerektiğini…

29-30 yaş arası benim büyüdüğüm bir yaş aralığı oldu. Meditasyon yaptım bolca. Değişik, başucumun ‘olmazsa olmazları’ kitaplar keşfettim. Annemin kuzeni Şeyda ablam sayesinde Reiki aldım ve kendimle ilgili farkındalığımı arttırdım. Özüme döndüm yani. Kendime döndüm.

Gereksiz asabiyetlerim de oldu. Hayat bazı şeyleri kolaylaştıracağına zorlaştırdı da zorlaştırdı. Dolambaçlı yollardan geçirdi bizi. Belki büyümem için yaptı, belki ‘sabrı’ öğretmeye çalıştı, belki de elimdekilerin değerini kaybetmeden bilmemi sağlamak istedi, kimbilir….

Bazı dönemler oldu, TJ dahil herkesten kaçtım, Nil sayesinde yüzüm güldü. Onun büyüdüğünü görmek, ‘Anne’ –Nilce ‘Annie’ demesi her şeyi kolaylaştırdı. Çocuk olan evde tasa, endişe olmaz derdi anneannem. Aynen, bizde de sıkıntı yaşansa bile oyunlar oynandı, Nil için -sözde-:) ama bana da iyi geldi…

Hayallerimiz için manevi yatırımlar yaptık ve yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. Hayat dolambaçlı yollardan geçirmeye devam ediyor bizi. Belki 30 yaşıma girer girmez hemen bir güzellik yapar, ne zamandır beklediğimiz hayalimiz gerçekleşir.

Harika dostlar edindim bu yıl, insanlardan hem kaçtım hem de kafa dengi birkaç arkadaşım daha oldu. İnsanları olduğu gibi kabul etmeyi öğrendim. Arada zorlansam da, bu konu kafamı kurcalasa da, belki 30 yaşının getirdiği olgunlukla insanlara kızmamayı da öğrenirim…

Eskiden 30 yaş benim için bir ADA idi. Ve ben kıyıdan o adaya bakarken ‘amma uzak, otuzundakiler hapı yutmuş’ diye düşünürdüm. İnsanın vücut yaşının yanısıra ruh yaşının da olduğuna inananlardanım. Hiçbir zaman çok çok olgun olabileceğimi sanmıyorum. Duygularımı uç noktalarda yaşamayı, mutluysam çok mutlu, üzgünsem gerçekten üzgün olmayı seviyorum…

Yarın son anda olurda vazgeçmezsem 30 yaşıma yakışır bir değişiklik yapacağım kendimde. En son küçükken kesilmişti saçlarım kahküllü. Hem belki kırmızı oje ile de yakınlaşırız tekrar kimbilir…

Ps: İyi ki doğdum…

12 yorum:

yeliz dedi ki...

iyi ki doğdun arkadaşım. 30dan sonrası zaten yok. 30u doya doya yaşa, şahsen ben 40a kadar 30 yaşımı yaşayacağım, tavsiye ederim:)

Ozlem dedi ki...

Canım Benim!

Teşekkürler:) Evet bundan sonra HEP yaş 30- TJ'e duyurulur!, İyi ki VARSIN!:)

Asortik Krep dedi ki...

Bende face'te yazmak için 12 yi beklerken gördüm yazını..İyi ki doğdun 30 olmak da sana yakışır bunu bil yeter :))

Ozlem dedi ki...

Face de de isterim:P
Yakışır mı? Pek oturaklı bir 30 olmayacağım kesin Asortiğim, canım:)

Deli Anne dedi ki...

Nice güzel yaşlara

Ozlem dedi ki...

:) Sevgili Deli Anne,

Çooooooooooooooook Teşekkürler!

t dedi ki...

Bazen neşe, bazen keder
Hayat böyle geçip gider
Tatlı günler, acı günler
Bir yastıkta hep beraber.

Doğum günün kutlu olsun canım. 3-0 öne geçtin, 4-0 önde olacağın günleri de bekliyoruz :P

Ozlem dedi ki...

Bundan sonra hep 3-0 cnm:)

Adsız dedi ki...

Welcome to the club :)))

Tekir dedi ki...

sevgili arkadaşım, doğum günün kutlu olsun. bu aralar pek okuyamadım blogları, şimdi görebildim. 30 olmak bence güzel :) ben de eskiden 30 olunca yaşlı olunur sanırdım, meğer 30 en genç en güzel yaşlarmış :) mutlu yıllarrrrrr...

Ozlem dedi ki...

Canım Tekirim,
sana mahcubum, uzun bir mail atmalı en kısa zamanda! Teşekkürler canım!

Çileksuyu Sibel dedi ki...

nice mutlu yaslara..30lar sihirsel yaslar:) bak ben 33 olucam bu yaz,ne sexy degil mi soylerken...tum dileklerin gercek olcun yeni yasinda,sevdiklerinle nice yaslara...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...