25 Aralık 2010 Cumartesi

2010 yılında sözlerle ruh halim...


(resmin üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz, Dostlar)

BEN BU YIL...

Bolca kendimi iyi hissedeceğime inandığım özlü söz yazmışım, kendimi motive etmeye çabalamışım!

Bazı sözler ruhuma iyi gelmiş,

Bazı cümleleri beynime-kalbime kazımak istemişim,
dünden beri benimle mesela-'dreams are my inspirations'

Bazı şarkılarda kendimi bulmuşum,
son günlerdeki favorim:
Sertap Erener'Asla'

"www.dailymotion.com/video/xdm58x_sertab-erener-asla-new-2010_music

Romantik Komedi izlemişim, TJ'e izlettirmişim!

Gilmore Girls'den çok şey öğrenmişim!

The Big Bang Theory, Grey's Anatomy'den sonra en sevdiğim dizilerden biri olmuş. Favori kelimem-iz- ise 'BAZİNGA'
Bu aralar favori dizim ise Modern Family:)

Sıkıntılı anlarda kabuğuma çekilmişim...

Ps: Bu kısa özet oldu -daha da yazılacak-
İlla ki!

2 yorum:

Çileksuyu Sibel dedi ki...

benim de buzdolabi ustunde var boyle iyi hissettiren sozler..bazen isaretlere,bazen hatirlatilmaya ihtiyaci var hepimizin..ben cok dibe dalar gibi oldgumu,yonumu aska ceviriyorum,hayatimda degisik yerleri olan asklara ve ise yariyor,oparlanip,gucleniyorum..harika bir yil olsun dilerim..sevgiyle kal.
bu arada ben ugly betty'i cok sevmistim,bitti,tv icin buyuk kayip oldugunu dusunuyorum Friends'den sonra:(

Ozlem dedi ki...

:)Sevgili Çilek Suyu Sibel,

senin mesajların beni ÇOK MOTIVE ediyor:) Teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...