9 Aralık 2010 Perşembe

Mutluluk Fotoğrafım...




Meleklere inanır mısınız?
Ben inanırım! Bazen bir nesne görürsünüz, dersiniz ki 'beni anlatıyor,
benim için yapılmış' Bodrum tatilinde TJ ile başbaşa yaptığımız Gümüşlük
kaçamağından bu melek. İlk görüşte aşk!

Manevi açıdan değeri sonsuz. Dün bilgisayarımda fotoları karıştırırken
, acaba yeni bir fotoğraf çeksem mi acaba diye düşünürken gördüm.
'İşte, bu!' dedim:)

Mutluluğun fotoğrafı,
Meleklere inanan mavi saçlı bir kız...
Melekler ona hep mutluluk getiriyor,
koruyor o küçük kızı,
bir de umut var meleklerde,
huzur var,
Saf SEVGİ var!

işte 2010 yılının ilk ve son mutluluk fotoğrafı...

Her ay kendi çektiğim mutluluk fotoları gelecek!
öncelikle kendim için,
bana verdiği pozitif enerji için...

Mutluluk fotoğrafları ile dolu,
renkli hafta sonları
Dostlar!

6 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Meleği bulmakta zorlandım desem :)))

Ozlem dedi ki...

Senin için akşam meleği zoomluycam şeker:)

Asortik Krep dedi ki...

Bence fotoğrafı koy,sen olduğun belli olmuyor ;) :)))
Özledim ya görmüş de olurum.

Ozlem dedi ki...

Hemen :)

yeliz dedi ki...

melek kelek aman sen mutlu ol da gerisi felek:)))
şeklinde saçmalayayım, öptüm

Ozlem dedi ki...

Yelizcim,
Muckkk:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...