8 Aralık 2010 Çarşamba

Mutluluk Projesi


Aralık ayı geldi.. 30 olmama tam 19 gun kaldı! TJ benimle son bir yıldır '30 oldun sen' diye dalga geçiyor ama olsun...

Aralık ayı en sevdiğim aylardan biridir aslında. Tüm özel günler bu aya toplanmış!

15 aralık-kardeşim b-day,hop 12 gün sonra benim doğum günüm. Sonrasında yeni yıl, 16 gün sonra Miniğimin doğum günü...

***

Geçenlerde nefis bir kitap aldım. Adı 'Mutluluk Projesi'. Her ay farklı bir tema. Ve ben bundan sonra her ay kendim için yaptıklarımı ve yapacaklarımı yazacağım blogumda. Şu anda heyecanla inceleme, altını çizme, hazırlık aşaması....

Kitabı ilk aldığımda annem 'Kasımda başlasan ne olur' demişti. 'Olmazzz' demiştim. Yeni yıl, yeni kararlar, yeni umutlar, yeni listeler.

Benim için aralık hazırlık ayı. Ocak ise harekete geçme ayı:)

Bu fotoyu google da buldum. Ve bayıldım. Mutluluk gerçekten de ellerimizin arasında.

Bakalım üşenmezsem bende yarın made of Özlem mutluluk fotoğrafımı koyarım:)

Mutluluk Projesi Başlasın!

4 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Başlasın bence de :)

Ozlem dedi ki...

Yesssss:)

Çileksuyu Sibel dedi ki...

super,okuyasim geldi..30lu yaslar super,soyllim;) ugurlu geliyor sanki...

Ozlem dedi ki...

Sibel Merhaba,
yorumun bana inanılmaz iyi geldi:) Uğurlu mu dedin :) Gecem aydınlandı bak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...