23 Aralık 2010 Perşembe

Ben...


Yazmak mı yazmamamak mı? Küsmek istemiyorum kimseye, en çok ta kendime...
Kendimi dış dünyaya kapatmak istemiyorum yine.

**

Bu yıl keyifsiz bir yıldı....
Tekrar tekrar yazmanın bir anlamı yok!

Kendi açımdan ise silkelendiğim, kendime geldiğim, kendimi keşfettiğim...
Çok irdelediğim, farkındalığımın arttığını hissettiğim...

Bolca okuduğum,
bolca uyguladığım...

İnandığım,
inanmak istediğim,
Dua ettiğim,

Yeni hayaller kurup,hayallere yatırım yapıp bu hayallerin gerçekleşmesini dört gözle beklediğim...

Mutsuz olduğum, yazmaya küstüğüm ama son bir kaç haftadır yazmanın bana SU kadar gerekli olduğunu keşfettiğim...

Bu aralar sağdan soldan geliyorlar yine!

İşte şu an ki 'Halet-i Ruhiyem'

ps:Bana biraz 'Yeni Yıl Ruhu' lazım...

1 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Kendin için yazman gerekli bu bile başlı başına bir sebep bence.
Eh bizde okuyoruz kenardan köşeden :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...