6 Kasım 2009 Cuma

Hem en yakın arkadaşım hem de annem olur musun?



Gilmore girls, 3.sezon son bölümde, kızımız Rory liseden mezun oluyor ve mezuniyet konuşmasında diyor ki:

'But my ultimate inspiration comes from my best friend, the dazzling woman from whom I received my name and my life's blood,Lorelai Gilmore.
My mother never gave me any idea that I couldn't do whatever
I wanted to do or be whomever.She filled our house with love and fun and books and music, unflagging in her efforts to give me role models from Jane Austen to Eudora, Welty to Patti Smith. As she guided me through these incredible eighteen years,
I don't know if she ever realized that the person I most wanted to be was her.

Thank you, Mom. You are my guidepost for everything'

Bu konuşma beni o kadar etkiledi ki... Nil olmasa belki de bu kadar etkilenmezdim, bilmiyorum. Jane Austen benim de en sevdiğim yazarlardan biridir. Kitaplarla, müzikle ama en önemlisi sevgiyle dolu bir ev. Özgürlük, samimiyet ve dürüstlük.

Hem en yakın arkadaş hem de anne olmak. Zaman zaman dizi de Lorelai- dizideki anne karakteri- anne olmak ve arkadaş olmak ikilemini yaşıyor.

Gerçekten o kadar zor mu? Hem en yakın arkadaş, hem de anne?

Ne dersiniz?

4 yorum:

evrim dedi ki...

ay bence çok zor..anneme anlatamayacağım, ki sırf üzülmesin diye, bir şeyler yaşabiliyorum bazen..sanırım kuzucum canım kızım da öyle düşünecek..bunu anneme anlatırsam benden çok üzülür diyecek..olabildiğince arkadaş olmak için çabalamak bence en iyisi

Asortik Krep dedi ki...

Anneme genelde herşeyi anlatabilirim,beni iyi anlar..Üzülür tabii ki zaten anlattığım zaman çözümünü de sağlamış olurum.Yani üzülmesine fırsat tanımam pek. Ona anlatmadıysam zaten kimseye anlatmamışımdır.

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

Bu diziyi çok severek izlerdim. Ben şanslıyım ki annemle arkadaş gibiyiz. Kızkardeşim , annem ve ben hep beraber büyüdük. Tabiiki annecim bazen dizideki anne gibi ikilemde kalmıyor değildi. Annemin genç yaşta anne olması da belki bu ilişkimizi sağladı. Ben 35 yaşındayım ve hamileyim.oğlumla da arkadaş gibi olmak isterim.. Bakalım göreceğiz...

Cileksuyu Sibel dedi ki...

benim icin cok zor.uzulmesin diye sakladiklarim var,anlamiycak asla diye korkularim.... benim annemle iliskim cok gelisti ama annemle gecirdigimiz,basbasa her zaman,benim icin cok kiymetli...en yakin arkadasim olamaz ama hep akil hocam olucak ve destekcim...benim de bir kizim olsa,en yakin arkadasi olabilmek icin herseyi yaparim sanirim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...