12 Kasım 2009 Perşembe

Adım-Adım Serisi....


Merhaba,
Adım adım serisi ile sevgili Banu (www.miracik.com) sayesinde tanıştım. Uzun zamandır aklımdaydı ki, dün telefon edip sipariş verdim. Bugün elime geçti.

Kutu TJ'in işyerine geldiği için TJ. benden önce inceleme fırsatı buldu, dedi ki 'içinde senin de zaman zaman bahsettiğin, çocuk gelişimi ile ilgili bilgiler var,fazla bir esprisi yok...'

Şöyle bir baktım az önce ama beklentim olmamasına rağmen etkilemedi beni.

Tamam, düşünce HARİKA,
Bebeğimin ay-ay gelişimini böyle bire bir aktivite ile takip etme fikri MÜTHİŞ,
Ama ...

Tamam mı devam mı, kararsız kaldım.

25 TL eder mi?

Bu arada bize Nil için 10 aylık set yolladılar. İyi ki 9 dan başlamamışız...

Yoksa birkaç sayı daha mı denemeli?
Erken mi karar veriyorum...

Deneyimi olan dostlar,
yazar mısınız?

5 yorum:

zeynep dedi ki...

cd nin üzerindeki şifeyle siteden müzikleri indiriyorsunuz. üzerinde şifre var. ben hiç indrimedim, açıkçası tercih etmedim ama biliyorum:-)
ben iki aydır alıyorum, bana göre saçma ama kızımla üzerinde çalışabiliyorum, ben de iki aylık bilgimle karar vermemek için bir dergi daha alacağım :-) devam ederiz gibi geliyor.

Seyhan dedi ki...

yazamadım bir türlü.. bizde aldık. üst üste koyması için 4 ahşap küp geldi.küçükler ve yamuk yumuk kesilmiş eğri büğrü hangi marangoz kestiyse:).. birde hayvanları tanıtan plastik kitap geldi renkli diye biraz ilgilendi.. kitabın içindekilerde bir kısmı şuan için pek yapılacak gibi değil..kitapta yazan bu ay için yapılacak aktivite bilgilerini netten çeşitli sitelerden ediniyorum zaten .beklentimi karşılamadı.ben devam etmeyeceğim galiba..

seyhan dedi ki...

bu arada izimde ilk sayımız ...

Ozlem dedi ki...

Zeynep ben de devam mı tamam mı derken Seyhan yorum yazdı.
Kararsız kaldım...

Seyhan, merhaba,
sana mail attım az önce. Aynen benimde ilk tepkim yamuk küpler oldu:)
Sevgiler

Asortik Krep dedi ki...

Bence bunları şirkete yazın da küpleri düzeltsinler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...