30 Ekim 2009 Cuma

Yağmurlu Ankara'dan Koskocaman Merhaba...

Draftlar birikti de birikti. Olsun. Taze taze yazalım...

Nil ile hergün bu saatlerde (öğlen 11-12 gibi) dışarı çıkıyoruz. Çıkmadan bir merhaba demek istedim.

Geçtiğimiz günlerde neler yaptık neler...

Dün Bilkent Starbucks yaptık. Nil,TJ, Enci ve ben. Sıkıldıkça bir TJ gezdirdi Miniği, bir ben. Sonra aklıma İkea mama sandalyesine oturtmak geldi. Bizimki bayıldı. Gülücükler, kahkahalar. Bu sayede kahvemi de bitirebildim. Teşekkürler Minik....

İki kupa filitre kahveye alışık olmayan bu mide, mahvetti beni. Sabah 5 itibari ile güne merhaba diyen ben, akşam 6 sularında yerlerde uyku uyku diye sürünüyordum.

Deli gibi emekliyoruz. Kurcalamaya, pardon keşfetmeye başladık:). Kitaplar, dergiler, gazeteler favorimiz. Herşey hop ağıza. Kabloları unutmamak lazım. Kablo görünce daha hızlı emekliyoruz.

Sıkılmaya başladık. Bir dışarı çıkalım. Gelince draftları editleyip yayınlayalım...

Öptüm!

AN(Annenin Notu): Yağmurlu havalara bayılıyorum:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...