17 Kasım 2009 Salı

10 Aylık Nil & Yeni Bir Hayat...

Canım dostum π point yarın anne olacak. Geçen haftadan beri heyecan dorukta:)...

Miniğim Nil ise bugün tam 10 aylık oldu...

π point ile konuşurken Nil'in doğduğu gün canlanıverdi yeniden.

Minicik bir bebek. Hayatınızda yaşamadığınız bir duygu. Belki de duyguların en güzeli, en özeli...

Önce sezeryan ağrıları-hiç geçmeyecek gibiydi-, süt geldi, gelmedi stresi, emdi, emmmedi. 40 ı çıktı, 3 ay oldu, 6, 9....

Dün gibiydi herşey,yapamam sanmıştım, nasılda çaresiz kalmış ve korkmuştum. O ilk zamanki sorunlar, kaka yapamama, gaz- hala var-,ama tüm zorluklara rağmen her anı güzel, her anı özel...

Şu anda 10 aylık tatlı bir bebek var karşımda. Ayağa kalkmaya çalışan, kalkamayınca sinirlenen,güleryüzlü,meraklı, keşfetmeye aç, tatlı bir Melek....

10 Aylıksın Meleğim...

En sevdiğin oyun saklambaç.
Portakal sulu kerevize bayılıyorsun.
Dişini gıcırdatıyor,
Keyiflenince başını sallıyor,
Ben hıçkırınca gülüyor, gülüyorsun...

Nice aylara bebeğim...

Ve

Yeni bir HayaT....
Kızımın arkadaşı...
Heyecanla bekliyoruz seni....

5 yorum:

yeliz dedi ki...

özlemcim zaman su gibi akıp geçiyor, ben arca için 8,5 aylık derken bi garip oluyorum...
bu aralar msn ye giremiyorum, hal hatır soramıyorum, iyi olmanıza sevindim

kuzunun annesi dedi ki...

Alemsiniz Özlem , seve seve portakalı kereviz :)) Gurme ananın gurme kızı bu olsa gerek :)))

Pınar Karakaya dedi ki...

Yazınızı okuyunca benim de gözümde canlandı ilk doğduğu zamanlar..Hem stresli, zor hem de heyecanlı güzel günler..Biz de 4.5 aylık olduk..Anne olmanın gururunu yaşamayı her anne hakediyor bence..Nice 10 aylara :)

Hande dedi ki...

Bloğunuzu yeni keşfettim..
Benim kızım da pazar günü 4 aylık olacak inşallah..
İlk doğduğunda bu kadar minik bir bebek nasıl büyür derken ,daha şimdiden aa bu zıbına nasıl giriyormuş diyorum..
İyi ki bloglar var,bu günleri ilerde hatırlamak için..Minik Nil'e minik Beril'den sevgiler..

Ozlem dedi ki...

Yelizcim,
evet karşılaşamıyoruz bir türlü. Özledim!

Hayat'ım,
gurmelik falan kalmadı inan. Ama en kolay yediği sebze kereviz. İlginç gerçekten:)

Merhaba Pınar,
zor,hiç geçmeyecek gibi gelen günlerdi değil mi?:) ama geçiyor ve geriye sadece güzel anlar kalıyor...

Merhaba Hande,
Hoşgeldin:) Ve nice aylara Minik Beril, sağlıkla, mutluluk ve huzurla....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...