9 Eylül 2009 Çarşamba

Kablo, koltuk altı durumları..


Evettt,
her geçen gün hareketleniyoruz. Emeklemeye başlamadık ama eli kulağında. Sırt üstü heryere gidiyoruz hem de kısa sürede. Bizim evde bir benim laptop bir de TJ'in etti iki. Hafta sonları da ofiste kullandığı laptop geliyor etti 3. Yani 3 uzun kablo.
Bizim Minik meraklı, o kablolar çekiliyor, ısırılıyor daha neler neler....

Ulaşamayacağı yerlere koymaya çalışıyorum ama bir anlık dalgınlık...

Salonda orta sehpa bir köşeye alındı. Tek kişilik koltuk Nil'in odaya taşındı, salon genişledi, ferahladı ama şimdi de Nil koltuk altlarında... Özellikle o kısımlarda oynamayaca, öte yandan Allah korusun, çivi olur , şu olur, ya sıkışırsa... Yastık koyuyorum ama o da tek tekme ile yerde.

Ne dersiniz dostlar,
nasıl bir önlem almalı bu koltuk altlarında oyun oynamaktan keyif alan Miniklere?

2 yorum:

ezginin annesi dedi ki...

Aynı sorun bizde de vardı, ben yastıkları çekemeyeceği şekilde iyice sıkıştırıyordum. Koltukları da birbirine iyice yaklaştırmıştım aralarından sığamıyordu. Yine de çok çözüm bulamamıştım açıkçası. Peşinde dolanıyordum.Şimdi daha zor bir sorunumuz var masanın altında ayağa kalkmaya çalışıyor ve kafayı vuruyor tabii.
Kablolar için yapacak birşey yok işi biteni ortadan kaldırmak dışında. Diyorum ama bir kere internet bir kere de telefon kablosu koparıldı bizim minik canavar tarafından. Prizlere koruyucu takmak gerekiyor bir de.

Ozlem dedi ki...

Ezginin Annesi, Merhaba:) Yastık sıkıştırmayı denemek lazım:) Evet evet alınması gereken önlemler var bu minikler için, teşekkürler yorumun için...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...