20 Eylül 2009 Pazar

Blogger sorunu & Bayram

Blogger a giremiyorum dostlar,
açılmıyor neden bilmem. Giremediğim gibi bir yazıyı da 40 takla ile post ediyorum. Yazdıklarımın çoğu uçtu gitti....
Çözülmesini umuyorum tezzz zamanda...

Blogumu 18 Eylül de açmıştım 1 yıl doldu.
Bu bir yılda çok değişti ama en çok ben değiştim...
Hayallerim bile değişti...

Nil'in ilk bayramı.Annem-Babam-Kardeşim ve biz bir aradayız. Evde olmak güzel...

Blogger her an gidebilir...
Düzelsin ama artık...

Mutlu Bayramlar...

4 yorum:

deniz dedi ki...

bende tam 10 gündür aynı sorunu yaşıyorum.birkaç tanıdığıma söyledim onlar erişebiliyorlardı blogger'a.ama bende hiçbir blogspot adresi açılmıyordu.sürekli ''hata!,bağlantı bozuk'' vs diyordu.bugün düzeldi çok şükür,nedenini hala anlayamadım ama bir daha olmasın diye umut ediyorum.blogunuzu yorum yapmadan takip ediyordum ama aynı sorunu yaşayınca bu yazıya yorum yapmadan duramadım:)sevgiler..

Ozlem dedi ki...

Merhaba Denizcim,
İyi ki yorum bıraktın:)
Aynı sorunlar gunlerdir yasanıyor! Umarım yine kapatılmaz...
Sevgiler...

justinizle dedi ki...

MERHABA ARKADAŞLAR BEN BU KONUYA GOOGLE DA GEZERKEN RASTLADIM BENİM SİTEM BAYAĞI ZİYARET EDİLEN BİR SİTE GÜNDE 24.000 YAKLAŞIK KİŞİ GİRİYOR FAKAT SÜREKLİ KOPMALAR OLUYOR ÖZLEM SENİN İÇİNDE ŞÖYLE YARDIMIM OLABİLİR...ÇALIŞTIR-CMD
İPCONFİG/FLUSHDNS YAZ SORUNUN ÇÖZÜLÜR.UMARIM GOOGLE BU BÜYÜK PLATFORMU ÇOK ÇABUK KENDİNE GETİRİR.

Enes dedi ki...

arkadaşlar benim bir sorunum var yazdığım bütün kayıtlar sitenin anasayfasında çıkıyor. Ve hoş da olmuyor bu sorunu nasıl düzelte bilirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...