10 Eylül 2009 Perşembe

Uykusuz bir gece...

Dün Yeliz'in, ondan önce Kuzu'nun, Özgür'ün postlarını okuduğumda aklımdan geçirmedim desem yalan olur, 'Biz de yok öyle durumlar' diye.
Hay dilimi ısıraydım...

Malum huysuzluk dizboyu, diş çıkarma çabaları, klasik kısır döngü...

Dün akşam babamız erken geldi -yuppiii- Nil'i beraber yıkadık. Erkenden bir akşam yemeği, hadi basket maçı var, Cnbc-e de Desperate Housewives var - klasik ev muhabbeti, sevdiğin dostlarla hayal kurmaca derken saati 9.30-10 ettik ki- ben genelde o saatlerde uyurum- Nil ağlamaya başladı. TJ 'uyur şimdi' dedi yanına gitti, baktım ağlamaya devam, dayanamadım gittim, Minik cin gibi ve oyun istiyor, gülücükler, şarkı söylemeler. Mama verdik yemedi, onu yaptık olmadı, çaresiz yatağa aldık. Hop 12 de tekrar bir bağrış, sonra 3 te ve 5-6 sularında- o saatlerde iptal olmuş vaziyetteydim...

Allahtan TJ var :) Ne olurdu yoksa halim...

Az önce Yelizcimle de konuştuk, bu bebeklere bir hal oldu...

Bu gecenin sakin geçmesi dileğiyle....

2 yorum:

fazi dedi ki...

yok yok bu bebek milleti kurmuş ekibi ortak hareket berekettir diye :) madem anneler blogçu biz bebekler boş durmayalım demişler :) bütün bebekler uyuyun bakiimm aaa :)

Ozlem dedi ki...

Evet Fazicim, katılıyorum:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...