23 Eylül 2009 Çarşamba

TJ'in Doğum Günü Hediyesi-Özel tasarım T-shirt



Bu yıl TJ'e doğum gününe özel bir hediye almalıyım dedim. İşin kötü yanı sadece 4-5 günüm vardı. İkisi cumartesi-pazar etti 3 gün. Ne yapsam derken, aklıma TJ'e özel T-shirt tasarımı geldi. Cuma günü internetten araştırmaca. Bu sitede harika yeni baba-yeni anne tasarımlar var. Hemen Tish-O'ya bir telefon. O kadar ilgilendiler ki ne kadar anlatsam az...Durumun aciliyetini belirtince hemen duruma el koydular:)

Tasarımı beğendim. Kayıt olup, T-shirt rengini seçip, yazıyı da ekledikten sonra Tish-o çalışanlarınkan Aysel Hanım'a mail attıp, beğendiğim T-shirt'ün linkini yolladım. Aynı harf karakterlerini kullanarak nefis bir T-shirt çıktı ortaya.

TJ bayıldı:)ve de şaşırdı:)

Yıkandıktan sonra çekme ya da renginin gitmesi gibi bir durum olmadı. Annem bile T-shirtün kalitesini beğendi...

Tish-o dan özel siparişler yolda. :)

Bundan daha özel ve güzel bir hediye düşünemiyorum. Ne dersiniz?

Linkler:
http://www.tish-o.com.tr
http://shop.cafepress.co.uk/new-dad

5 yorum:

yeliz dedi ki...

sevgiler:)

Asortik Krep dedi ki...

Doğumgünü kutlu olsun :)

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN..HEDİYESİ SÜPERMİŞ..GÜLE GÜLE KULLANSIN!!

Tekir dedi ki...

yaaa bayıldım. Özlemcim yalnız verdiğin likler açılmıyor, nerde yaptırdın maile yazar mısın?
harikasın :)

Ozlem dedi ki...

Kızlar güzel yorumlarınız için tesekkurler:)

Tekircim hem linki mail olarak atıyorum hem de linki düzeltiyorum hemen:)

sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...