29 Eylül 2009 Salı

Bebeğim sen hasta mı oldun?

Cuma günü sabah işe giderken, hatta tam kapıdan dışarı çıkarken dedi ki:
Hasta oluyorum galiba!?&!...
Pek ciddiye almadım, TJ kolay kolay hasta olmaz dedim. Bizimki iş çıkışı okul arkadaşlarıyla buluştu, eve geldi ve dedi ki 'Ben gerçekten hastayım'...
Bizimki fırsat bu fırsat demiş, arkadaşlarıyla buluşmuş sonra da eve makul bir saatte-akşam 10.30-11 gibi geldi.

TJ'i salona attık o akşam. Salonumuzda artık tek kişilik bir yatağımız var. Hem de salonun tam ortasında. Nil sabahlahları oyun halısında oynarken biz şekerleme yapıyoruz.

Pazar günü Nil yine normal. Gece ateş falan da yok. Ama pazartesi burun akıntısı, hapşırık ve azıcık öksürük. Doktorumuza bir telefon. Evde burun akıntısı için ilacı vardı Miniğin, bir de akşam için vereyim dedi. Nil ile eczane, dışarıda azıcık geziş,açık hava...

Çıkmadan evi havalandırma, tüm çarşafları değiştirme- yıkama...
Dün tüm gün hiç uyumadı Minik.

Bu akşam öksürmece, doktora bir telefon. Öksürük için ilaç vermiyorum dedi. Sırtına azıcık Vicks sürsem? O olur dedi.

Miniği yıkadıktan sonra banyoda giydiriyorum.
Sonra doğru yatağa...

Kısacası bugünlerde biz,
Huysuzuz, nazlıyız, hastayız...
TJ Hasta,
Nil hasta!
Ben de hasta olmamak için savaşıyorum.

8 yorum:

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Çok geçmiş olsun cnm.Bu havalar yüzünden bir sıcak bir soğuk.Aslında çok güzel ama mevsim değişikliği dokunuyo işte...


SEVGİLERİMLE...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Vallaha aynı durumlar bizde de var sizden bi farkımız Tarkan ve benim hasta olmam salgın var galiba birde mevsim değişikliği bize öksürük için bişey önerdiler yarım su bardağı kaynamış suya bir tatlı kaşığı kekik koyup birkaç dk demlendiriyosun süzüp içine biraz limon bir çay kaşığı kadarda bal gerçi bal 1 yaşına kadar önerilmiyor ama birkaç seferlikten de bişey çıkmaz diye düşünüyorum dün yaptım tarkana iyi geldi zannedersem hırıltısı kesildi gibi birkaç gün daha yapcam belki size de bi faydası olabilir geçmiş olsun

yeliz dedi ki...

çok çok geçmiş olsun. bizim de bakıcımız hasta eve gönderdik dün. ama havalar bi sıcak bi serin normaldir. inşallah nilim en kısa zamanda atlatır.
sevgiler

SERRA dedi ki...

geçmiş olsun bizim bıcırığında burnusu akıyo diş mi acaba şu bebeler hasta olmasa ne güzel olurdu

kirazsevdasi dedi ki...

cok gecmis olsun Özlemcim,
atlatirsiniz umarim en kısa surede.

Tekir dedi ki...

geçmiş olsun özlemcim. dilerim en kısa zamanda toparlanır ev ahalisi. sen de dikkat et kendine.

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

çok geçmiş olsun.çok slgın var. ben de hamile hamile fena bir nezle oldum...dikkatli olmak lazım..

Ozlem dedi ki...

Teşekkürler iyi dilekleriniz için..

Esracım sen de dikkat et kendine:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...