24 Eylül 2009 Perşembe

Kardeşim ve Ben...



O'nunla aramızda tam 6 yaş var. İkimiz de aralık doğumluyuz. O yay bense oğlak. O cıvıl cıvıl, yerinde duramaz, kendini kolaylıkla sevdirir. Ben mi...Dediğim dedik, O'nun tam tersi, kuralcı. Ama ikimiz biraraya geldiğimizde kavga,şamata gırla...

O ilkokula başladığı yıl ben ortaokuldaydım. Lisede 1 yıl exch olarak başka bir ülkeye gitmece...Aramızda uçurumlar oluşmadı desem yalan olur. Kendi dünyamdaydım hep...Büyüdüğünü çok geç farkettim. Hep yakındık ama yakınlık göreceli bir kavram...

Evlendiğim zaman ilk kez konuşabilmeye başladık. O üniversitedeydi. Okul bitti, geçen yaz, annemlerden çok bizimle yaşadı. Öyle istediği için :) Artık daha az tartışır olmuştuk. Annemlerin yanında evli barklı- üniversite mezunu olmamız farketmemekle beraber hala çocuk gibi kavgaya devam. İnatlaşmalar, sulu şakalar...
Kimseye yapamayacağım şeyler,küsmeler ama 5 dakika sonra unutmalar...

O'nu evlendikten sonra keşfettim. Çok güldük, çok dertleştik.Ne kadar benzediğimizi farkettik. Ayrı da olsak, birbirimizden ne kadar etkilendiğimizi...

Ve şimdi O, yarın master için Almanya yolcusu. Hamburger sevdiğin için Hamburg'a gidiyor esprisi dilimde bu aralar...

Bir tarafım eksik kalacak...

Ama hayallerimiz var, beraber kurduğumuz....

Mutlu ol bi tanem,
Çok çalış, çabala,
Pes etme...

Ablan yanında....

4 yorum:

Anne Duru dedi ki...

özlemmm
hep aklımdasın ama bir fırsat bulamadım...ne kadar güzel bir post olmuş çok duygulandım..
haftaya çarşamba dönüyorum istanbula...
çok öpüyorum seni de nil i de:)

Tekir dedi ki...

Allah kavuştursun diyelim. Kardeş güzeldir :)

yeliz dedi ki...

ablamla aramda 3,5 yaş olduğu için hep bi şekilde yakındık. ama ilkerin kızkardeşi ile aramızda 6 yaş var ve ilkerle ilk çıkmaya başladığımız zamanlarda o daha çocuktu, zaman ilerledikçe aradaki fark kapandı, şimdi sanki aynı yaştayız...
şimdiden allah kavuştursun

dağlar kızı dedi ki...

benim de erkek kardeşimle aramda 5,5 yaş var ve sizinle hemen hemen aynı aşamalardan geçtik. şimdi ikimiz de kocaman olduk:) ve sanki yaş aldıkça yaşamdan, muhabbetin tadı da ballanıyor kardeşle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...