14 Mayıs 2009 Perşembe

Mutlu Özlem=Mutlu Nil



Annelik öyle bir şey ki, her yeni günde yeni şeylerle karşılaşıyorum. Daha önce bildiğim, duyduğum şeyleri özümsüyorum zaman zaman.

Şu aralar şunu farkediyorum. Ben mutsuzsam Nil de mutsuz. Huzurlu ve sakin isem o da huzurlu. İnsan bazı olayları birebir yaşayınca daha da şaşırıyor:).

Nasıl mı?
Geçenlerde, ben huysuz ve mutsuz =Nil mutsuz.
Normal saatinde uyuyan bebek uyumadı bir türlü.Susmadı,ağladı gece gece.

Nil'i yanıma aldım bende, kendimi daha iyi hissediverdim birden. Rahatladım.
Ben huzurlu=Nil huzurlu.
Uzunca bir süre uyuduk eleele.

O halde ne yapmalı?
Kulağıma küpe olmalı.

Mutlu anne= Mutlu bebek

Mutlu bebek=Mutlu anne

Yaşasın anne olmak:)

2 yorum:

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

çok doğru yazmışsın..sizin huzurunuz inanın bebişiniz için önemli...

yeliz dedi ki...

valla doğru, ben keyifsizsem arca bi türlü uyumak bilmiyor...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...