1 Mayıs 2009 Cuma

Erken Anneler Günü Yazısı...

Uyku tutmadı desem komik olacak. Ama uykum kaçtı:).
Erken yatmaya alışmışım, belli bir saat geçince uykum kaçıyor resmen. Aynı Nil gibi:)

Geçen yıl bu zamanları düşünüyorum bugünlerde...:)
Geçen yıl 23 Nisan'da ben İstanbul'da Rumeli Hisarında canım fanatik Cimbomlum ve tatlı kardeşi Seden ile kahvaltı yapmıştım. Bu arada TJ iş toplantısındaydı. Sonrasında merak ettiğim House Cafe-Bebek- te o nefis limonatalardan içmiştik. Akşam ise Tarihi Pano Şarapevinde harika saatler geçirmiştik, bu kez TJ de bize katılmıştı. 1 hafta kalmıştık İstanbulda tadı hala damağımda.
Hatta ve hatta şurada da yazmıştım...

O zamanlar Nil yoktu henüz:) Bir kaç hafta sonra ise falımda bebek çıkmıştı.
Nasıl da gülmüştük arkadaşlarla.

Ve sonrasında anneler günü gelip çatmıştı, bu kez Nil karnımdaydı ama ben yani biz bihaberdik. Babam bana-bilmeden- geleceğin annesine diyerek nazarboncuklu küpe kolye almıştı. İlk anneler günü hediyesi. Büyüyünce Nil'e verilecek, hikayesi anlatılacak. Manevi değeri paha biçilmez...

Ve bu kez, haftaya pazar ilk anneler günü. Nil ile, annem ile. Ne kadar da özel. Hesaplasak, ayarlasak olmaz. Bir babam eksik-seyahat,iş,güç- ama TJ gelecek.

Geçen yıl deselerdi ki-ki bebek çıkmıştı falımda- gelecek yıl aşık olacağın bir kızın olacak, inanmazdım. Nitekim uzun zaman inanamadım da, güvenedim. Korktum. Ama şu anda yanımda:)

İlk anneler gününde annem-kızım-sevgilim...
Allah tadımızı bozmasın!

6 yorum:

yeliz dedi ki...

ben de şimdi gdip 1 yıl önce ne yazmışım diye okudum, ciddi gündem yazısı yazmışım 1 mayıs için:) şimdi ise tv yi bile açmadım, noldu bilmiyorum, sadece arca var artık. nasıl değişmişiz değil mi 1 yılda:)

Birinci Tekir Şahıs dedi ki...

maşallah sizeeee :)

Asortik Krep dedi ki...

Seni okurken kendi ilk anneler günüm aklıma geldi, unutulmuyor işte, tadını çıkar bence de ve benim için de öp anneni ve kızını :)
Tj'e selam ve sevgiler..

Ozlem dedi ki...

Yelizcim,
Kesinlikle önceliklerimiz değişti resmen:)

Birinci Tekir Şahıs,
Teşekkürler:)

Asortik Krep,
Başüstüne canım:) Öptük biz de seni kocaman hemde:)

kuzunun annesi dedi ki...

Aminn...

Nasılsınız bu arada ? resimleri yolladım almıssındır sanırım , Öptük sizi...

Ozlem dedi ki...

Kuzunun annesi,
aldık, çook güzeller.
Sarıldık bizde:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...