26 Mayıs 2009 Salı

Hayaller gerçek olsa...


Şu aralar bolca hayal kuruyorum!

Trafiğin daha az olduğu, havanın suyun temiz olduğu bir yerde yaşamak...

Bolca seyahat-tabii ki Nil ile...

Deniz gören -ya da göl- ya da ormana bakan bir ev...

Balkonda taze çiçekler ve rengarenk saksılar...

Dalından koparılan sebze-meyve

Huzurlu bir HAYAT
Çekim yasasına inananlardanım.

Bir şeyi çok istersek olurmuş!

Ne dersiniz?





ps:resimi buradan http://sosiukwan.blogspot.com/ buldum. Duygularıma tercüman oldu resmen:)

6 yorum:

Ozgur dedi ki...

Yaaa ne güzel olurdu... Ben bi de ineğimiz olsun, onu sağalım, o sütten yoğurt yapalım, efendim domates yetiştirelim istiyorum.

yeliz dedi ki...

aaah aah, ben de evin önünde bir tekne istiyorum, hemencecik açılıvereceğim...

mummy dedi ki...

:))Bu aralar montessori mail grubuna üye olan herkes bu hayalleri kuruyor hralde..Pınar hanımın çiftliğinden çok etkilendik:))Ne diyelim Allah herkesin gönlüne göre versin:))
Öpücükler kuzuya..

Ozlem dedi ki...

Özgür,
Domatesleri dalından koparalım:) Hatta Minikler kopartsın, yoğurt yapmayı araştırıyorum bugünlerde, ama herşey ev yapımı olsun:)

Yeliz,
hayali bile güzel!-içimi açtın sabah sabah:)-

Mummy,
Di mi? Nil doğduktan sonra daha sık düşünür oldum. Önceden de kurardım bu tarz hayaller. Ama gerçekleştirmek çok mu zor?ne dersin?:)

kuzunun annesi dedi ki...

Össslemmm
Gelde bizim bahceyi ek yaaa .
Bahar geldi gecti hala bahçe yapacagız bizde .
Bu arada iyi tatiller diliyorum şimdiden , az kaldı . Bebekli tatil anılarını yazarsın artık :)
Öptük seni ve minişide

Ozlem dedi ki...

Kuzunun annesi,
keşke yakınlarda otursak, harika olurdu, anladığım söylenemez ama öğrenirdik ne olacak:).
Daha burdayız bir hafta daha:)
Öpüyoruz sizi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...