25 Mayıs 2009 Pazartesi

4.ay doktor kontrolü

Geçte olsa yazalım, unutmayalım:)
Geçen hafta çarşaba günü Mesa Hastanesindeki doktorumuza aylık ziyaretimizi yaptık. 6330 kilo olmuşuz. Boyumuzda 61 cm olmuş.

Ben gitmeden sorularımı not ettiğim defterimi çıkardım. Böylece oradayken'keşke şunu da sorsaydım' demiyorum:)-rahat oluyor hem doktora hem de bize.

Ben: Bizim kızın kafasında sarımsı kepekler var.
Doktor: Zeytinyağı sürün, fırça ile tarayın.
Ben: Biz tatile çıkıcaz
Doktor: Tamam o zaman deniz suyu iyi gelir. Geçmezse diye şampuan adı vereyim.Olmadı onu kullanırsınız.

Tatilde güneş kremi ne alalım, kaç faktörlü alalım?

Copertone 50 faktör
mustela 30
Chicco
Nivea
Bu markalardan alabilirmişiz.Gerçi sonradan konuştuğum bir arkadaşım Chiccodan memnun kalmadığını söyledi.

Sanırım Copertone alıcam. Ne dersiniz?

Ben:Denize ayaklarını mı sokalım?
Doktor: Yok denize girsin, iyi gelir.

Artık elma,armut,kayısı,kabak,havuç ve yoğurdun tadına yavaş yavaş baktırın dedi.

Yarın elmayı cam rendede püre haline getiricem. Önce onu deniycez. Bakalım sevecek mi Miniğim?

Burada amaç bebeğin çiğnemeyi yavaş yavaş öğrenmesiymiş.

Doktor sonrası aşımızıda olduk ve sonrasında geçen hafta iki-üç gün keyifsizdik.

Bu haftaya keyifli başladık. Keyifle devam etmesi dileğiyle...

3 yorum:

yeliz dedi ki...

selam,
herşeyin iyiye gitmesine sevindim. Biz Sebamed 50 faktör losyon aldık ki doktor 28 faktör üstü iyi bir marka demişti. Buraların güneşi çok yakıyor diye kıyamadık. Chiccodan memnun olmayan bir tanıdığım var benim de.

k.i.s.d. dedi ki...

Ne güzel maşallah diyim, ben de 4 ayı görecek miyim diye düşünüyorum. Hayat oysa ki ne hızlı geçiyor? Siz daha dün doğum yapmıştınız sanki... Gerçi geçen günleri geçirene sormak lazım. Ben Mustela'dan memnun kalan bir çok kişi tanıyorum. Şimdilik Sebamed 50 var bizde ama Mustela siparişi de verdik. İkisini de tavsiye edebilirim.
Sevgiler.

Ozlem dedi ki...

Yelizcim,
Merhaba! Bende 50 faktör alıcam sanırım:) Sevgiler...

Kisd,
zaman gerçekten hızlı geçiyor. Geçerken zaman zaman da bizi perişan ediyor etmesine ama tulumlar küçük gelince büyüdüklerini anlayıp hüzünleniyor insan:)Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...