16 Mayıs 2009 Cumartesi

Geçen Yıl Bugün...


Geçen yıl bugün, günlerden cuma. Birkaç gün öncesinde bir mide ağrısından yakınma. Öyle bir mide ağrısı ki, bir kaç gece öncesinde gece uyurken-yanlışlıkla- dirsek atan TJ'e yine sen mi vurdun mideme uyurken dedirtecek bir ağrı. Geçen yıl bu zamanlar varsa yoksa bir mide ağrısı...

Bir kaç gün sonrasında dayanamadan Enciyi aramak ve hemen al testleri, hamilelik testi yapıcaz şimdi sana demesi. Öğleden sonra Encinin evinde test sonuçlarında pembe rengi görünce bile inanmadım hamile olduğuma. Aynı testi Enciye yaptık.Bembeyazdı sonuç. Yine inanmadım.


Doğru TJ'in işyerine gittim. Ofiste söyleyemedim olasılığı. Dışarı çıktık, nefis bir bahar yağmuru. 'Islanacaksın' dedi TJ. 'Boşver' dedim. 'Belki...' dedim. O anladı:)
O akşam diet kola içmedim-içemedim.Dışarı çıktık arkadaşlarla.Suspus olduk TJ ile. Konuşamadık.

Ertesi gün yani cumartesi, kan tahlili. Sonucu almaya TJ gitti, evet evet hamileyim:)

Kimselere söylememe kararı. Önce doktorla görüşmeli. Ama o akşam bize gelen ve çocuk konusunda ciddi baskı yapan CMillere söylememek olmazdı. Dayanamadık,söyledik. Şaşkınlık ve sevinç yaşandı önce. Sonra bir kutlama havası...

Annem ben bir şey demeden anladı. Anlamasıyla ağlamaya başladı.İnanılır gibi değil. Sanki dün gibi yaşananlar...

Geçen yıl bugün hamile olduğumu öğrendim.

Yazmamak için diresem de blogum doğdu önce.

Ve sonra Nil geldi dünyaya.

Ve bugün, gözümün bebeği Nil YANIMDA:)...

Zaman hızla akıp geçerken,
bize düşen tadını çıkartmak hayatın....

4 yorum:

yeliz dedi ki...

ne güzel bir anı omuş, benimki de benzer. sadece bilmeden soğuk biraları götürdüğümün ertesi günüydü, bir mide ağrısı ile başladı herşey:)

Ozgur dedi ki...

:)) Pek güzel bir yazı. Çıkıp gelmiş Nil Hanım, iyi de etmiş..

gorkem dedi ki...

nasil tebessumle okudum, icim kipir kipir oldu, cook guzel bi yazi, cook guzel seyler yasamissiniz, darisi basimiza diyelim :)

Ozlem dedi ki...

Yeliz,
Benim de bir mide ağrısı,anlatılır gibi değil:)

Özgür,
Çıkıp gelmeseydi, tanışabilirmiydik acaba? :)

Görkem,
Merhaba,
Darısı başına! Kesinlikle:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...