24 Şubat 2009 Salı

Sakinleştirme Çabaları...

Gaz çıkarma çabaları sırasında -Unutmamak adına- Nil'i nasıl sakinleştirdiğimi-her zaman işe yaramayabiliyor bu yöntemler- not etmeli.

1-Omuza alıp sırtına şşş-pat yöntemi yapmak: Bunu ilk annem yaparken gördüm ve Tracy de okuduğum için şaşırdım. O ise ben küçükken beni böyle sakinleştirdiğini/uyuttuğunu söyledi. Tek fark biz pışşş pışşşş diyoruz.

2-Emzik: Çok fazla alışmasını istemesemde zor anlarda işe yarıyor. Sakinleşiyor. Her zaman işe yaramayabiliyor.

3-Beklemediği bir anda şarkı söylemek

Je ne veux pas travailler
Je ne veux pas déjeuner
Je veux seulement oublier
Et puis je fume

sözler değiştirilebiliyor.-İlk başlarda işe yarıyor gibi gözükse de iki dakika sonra ağlamaya devam-

4-Yatırıp şşşt-pat yöntemini uygulamak.

2 yorum:

Seyhan dedi ki...

ya benim bir sorum olacak bu sırta alma nasıl bişey tam gözümde canlandıramıyorum. Yanin senin sırtına koyuyorlar ama sen bebeği tutamıyorsunki bir ikinci kişimi tutuyor bi tarif et lütfeeeennn sevgiler

Ozlem dedi ki...

Merhaba Seyhan,
Yanlış yazmışım omuza alıp olucak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...