18 Şubat 2009 Çarşamba

Bebek dilini sökersem bu iş tamamdır!

Hala anneevindeyiz. Hayat devam ediyor. Nil'im bir gün iyi, bir gün kötü. Günümüz günümüze uymuyor.

Bez olarak Prima yeni doğan kullanıyoruz. Son birkaç gündür, o kadar dikkat etmemize rağmen ara ara taşıyo. Sabah 6 gibi anneannesi altını değiştirdi. 7 gibi kızımla ana-kız saadet yaşadık:) Sonra bir ağlama. Annem 'altını batırmıştır' dedi.
'Nasıl olur sen 1 saat önce değiştirmedin mi?' dedim. Sonuç bizim kız kaka yapmış hemde sırtına kadar kaka olmuş. Islak bezle siliyoruz, olacak gibi değil.

Saat 7.45, istikamet küvet. Ohh altının açılmasından nefret eden hanım, altı açıldı, soyundu, keyifler yerinde (maşallah)-Bu maşallah, insallah lara bebek doğunca daha bir inanır, can-ı yürekten söyler oldum-, sonra yine giydirilme faslı, yağlanma ve bağırış, çağırış...

Annemle aramızda geçen konuşma
Annem: Bebeğinin ağlamasından nesi olduğunu anlarsın
Ben : Nasıl yani?
Annem: Bak altını batırınca farklı ağlıyo, vs...
ben : Nasıl yani?????

Kısacası,
Bebek dilini sökersem bu iş tamamdır!

Gaz olayına gelince, bizim kız Nurse Harvey's şurubu sevmedi! O kadar denedik, mamadan sonra verdik, kustu. Yarın kalça ultarasonumuz var, sonrasında doktora uğrayıp konuşucaz!

Kısaca,
Hayat Nil'im ile devam ediyor!

3 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

:) bebek dilini de sökeceksin, çocuk dilini de,ergen dilini de ..Hepsi zamanla ama bak iyi gidiyorsun şimdilik, maşallah :))

kirazsevdasi dedi ki...

Aaaa saatte bir kaka mı yapıyor bunlar Özlem ne diyorsun :) :)
Evet bir de sırtlarına çıkıyormuş değil mi :)
Ağlama stilleri ile dertlerinin baglantısından Tracy de bahsediyordu sanırım. Çözersin, çözeriz Özlemcim, inşaalllahhh :) (aynen bu maşallah inşallah olayı yeni bi boyut kazandı ben de de)
Sevgiler.

yeliz dedi ki...

allahım ne zor iş, şimdiden tutuşmaya başladım, - biraz geç mi kaldım ne:) bu küçük insanların bir de dilini sökeceğiz yani?? hadi bakalım işimiz var:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...