20 Şubat 2009 Cuma

Doktor,aşı vs...

Şu sıralar aklım bir karış havada. Ciddi söylüyorum. Herşeyi unutuyorum,bir sorduğumu iki dakika sonra tekrar soruyorum. Rüyada gibiyim ama aynı zamanda uyanığım...Garip bir durum.

Dün kalça ultrasonumuzu çektirmek üzere randevu saatinde hastaneye gittik. 'Uyuyan melek Nil', doktor ultrasonu çekinceye kadar yani o soğuk sıvı ile tanışıncaya kadar uyudu. Sonra hiç ama hiç susmadan ağladı! Kucağa almalar, sakinleştirme çabaları işe yaramadı. İşte o anda kendimi çok ama çok çaresiz hissettim! Hepatit B aşımızda bacaktan yapıldı.

Doktora uğradık.-hala ağlıyoruz- Kalça ultrasonumuz temiz çıktı. Nurse harvey's şurubu içiremediğimizi söyleyince iki şurup ismi daha verdi. Biri daha önce alıp, Nil çok küçük diye vermediğimiz Mylicon. Henüz denemedik, bugün sancıdan duramazsa deniycez.

Akşam mışıl mışıl uyudu diye sevinirken, sabah 6 itibariyle tekrar eski formuna kavuştu meleğim.

Hala umudumu 40 a bağladım!

4 yorum:

limon dedi ki...

Merhaba,Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bebeğinizi..TEsadüfen girdim blogunuza ve benim de 5 aylık bi kızım olması nedeniyle ilgimi çekti..Biz gaz için sab simplex diye bi damla kullanıyoruz ve memnunuz..Hem rahatlatıyo hem de uyutuyo rahat bi şekilde..Belki doktorunuzun söylediği diğer damla da o dur zaten..Güle güle büyütmeniz dileğiyle :))

mummy dedi ki...

Bebekler doktor kontrollerine uyur vaziyette girince çok korkuyorlar ve sakinleştirmek zor oluyo..Ben o yüzden -daha küçükken- uyur vaziyette gidersem emzirme odasına girip emzirip uyandırıyodum önce..

Sevindim ultrasonunun temiz çıkmasına..Maşallah kuzuya..Sevgiler..

yeliz dedi ki...

ultrasonun temiz çıkmasına çok sevindim, inşallah tüm kontrolleri de iyi çıkacak.

huysuz dedi ki...

sab simplex ve mylicon çok benzerler... kolay gelsin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...