23 Şubat 2009 Pazartesi

Ağlamakla geçen bir pazar....

Nil'im dün tüm gün ağladı da ağladı.Napsak olmadı, myliconun faydası olur gibi oldu ama yinede sakinleşmedi bir türlü. Bu hengamede Nil'in çok ağlayası tutunca çenesinin bir titreyişi var,onu yapmasın mı? İşte o zamanlarda tam yemelik Nil'im, herşey bir an içinde olsa unutuldu. Sonra tekrar sakinleştirme çabaları.

Geceleri 1-3-5 arası kalkıyoruz ama 3ten sonra uyumama ya da 5ten sonra uyumama potansiyelimiz var. O zamanlarda ben şahsen mahvoluyorum-Allahtan anneanne var-

Mama yerken gaz sancısı geliyor, kıpkırmızı oluyor ve ağlamaya başlıyor. Hemen sakinleştirme çabaları başlıyor... Genelde sırtımda gaz çıkarırken uyuyor.

Onun dışında arada gülümsüyor, beni benden alıyor:)Arada kendi yatağı dışında benim yatağıma alıyorum, parmağımı tutup uyuyor. Her geçen gün büyüyor Miniğim:)

Not: Myliconu veriyoruz.1 hafta olunca deneyimlerimiz yazılacak.Mylicon tarzı gaz ilacı veren dostlar, bebeğinize ilacı düzenli olarak mı veriyorsunuz yoksa gazı olunca mı?

6 yorum:

havvanur dedi ki...

bnc gaz olunca vermek lazım sonuçta ilaçç bizde zinco kulanmıştık gazları def ettik şükür gazssız günler szd sevgilerr

bitanemiz bebegimiz dedi ki...

merhabalar öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun bendeyeni anneyim 2 aylık kızım var.. gaziçin bize doktor neo baby verdi cok memnun kaldık..arada gazı olunca veriyorum bizde ilk zamanlar cok gaz sancısı cektık ama duzeldı artık kızım.. benden tavsiye ben hala oyle yapıyorum gazı gelınce cıkarmasına yardım etmek ayaklarını karnına cekıyorum hemen cıkarıyor gazını..ama verdıgınız ilacıgaz olunca verın cunku cok verırısenız tembellık yapar ve ilacsız gaz cıkaramaznaçizane fikirlerim bunlarr..ziyarete beklerim siteme...öptümm

huysuz dedi ki...

bilakis düzenli vermek gerekiyor bu tarz damlaları. doktoruna bir danış tabi, ama bizim 2 dr. da aynı şekilde söylemişti.
yine de yaramamıştı, ayrı :)

Ozlem dedi ki...

Havvanur,Birtanemiz bebeğimiz,
Merhaba! Gaz olayı çok zor gerçekten:(
Ben ayaklarını karnına çekince, zor kaka yapan kızım ıkınıyor:)
Sevgiler!

Tatlı,:)
bence de düzenli kullanmak gerekiyor. Tracy'nin Easy'e bir de gaz ilacı için ek kısım yapıcam sanırım:)Zaten herşey düzen oturtmakta değil mi?

Sevgiler!

kirazsevdasi dedi ki...

3 ten sonra uyumama, 5 ten sonra uyumama, ne diyorsun Özlem sen :)
benim nacizane fikrim, duzenli verilmesini oneriyorlar diye okumustum. tecrubeli arkadaslar daha iyi bilir tabi.
optum Nili.

gezicini dedi ki...

özlemcim
internete girdim, hızla yazı yazdım geldim hemen okuyorum. biz ilk zamanlarda doğadanın bebek çayını verirdik. rezene çayı da olur. demle, ılıt, kaşıkla vermeyi dene.
yine de doktora sormak iyi olur.
çok çok kolay gelsin, gelir geçer bu günler...
sevgiler
gorkş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...