9 Haziran 2011 Perşembe

Geri sayım başladı & Uçak yolculuğu

Gelmemize 1 ay 1 haftadan az bir süre kaldığı bu günlerde içim kıpır kıpır...
Hem mutluyum hem heyecanlı, azıcık hüzün, telaş (sanki normalde çok sakinimdir de), tüm duygular birarada....

1 ay sonra bugün, yarın ver elini Ankara, canım arkadaşlarımla vedalaşma, eşya toplama, ailelerimiz, sevdiklerimiz...

Haftaya yazlığa geçiyoruz. Pazartesiden cumaya halletmem gereken birbir iş, buraya da yayıldık kaldık.Evde açık 2 valiz. Nil'in oyuncakları için 2 boş kutu. Ayıklanacaklar, kalacaklar, yazlığa gidecekler...

Gelelim uçak olayına,

Bileti almadan, 1 ay boyunca araştırdım, araştırdım.
En az aktarmalı uçuşu biritish airways de bulduk.

Ondan önce, gözüm hep oyuncaklarda.Nil'in görmediği, az parçalı, oynamadığı oyuncaklara bakınan ve düşünen Özlem...
Önce aquadoodle almaya heveslendim, sonra hem pahalı geldi hem de kalemi kaybolur uçakta vs diye düşünüp vazgeçtim. O sırada tesadüfen şunu gördüm,
http://www.humst.com/toys-r-us/creative-construction/magnetic-drawing-board-pink/trus_0081521.html

Dayıya haber salındı, kalemi nasıl ip ile bağladılarsa, damgaları da bağlarız iple dedim. Aldık onu, dayımız cuma günü getirecek.

Patates kafa almış, annemin arkadaşlarından biri, onu da begendik, az parçalı. O da tamam. Nil'in kankası Alya,Calliou kuklaları almış Niloşa, göstermedim ama görünce bayılacak eminim.

Britishairways puset ve araba koltuğumuzu ücretsiz olarak götürüyor. En azından onları düşünmeye gerek yok...

Uçakta Nil e çizgifilm vs olur muhtemelen, oyalar Miniği. Ama yine de korkmuyorum desem yalan olur...

Araştırmaya okumaya devam....

Not: Önerilere açığım :)

1 yorum:

Gulcin dedi ki...

anne olarak degil ama teyze olarak bildigimi soyleyeyim dedim bizimki yollarda stickerlarla baya guzel oynuyor. kelebek vs yapitirip duruyor. Hani belki biraz da bunlarla oyalanabilir mi ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...