14 Haziran 2011 Salı

Dayuuu kalkkk...


Evet, dayı, Nil'ce Dayyuuu, geldi :). O'nun gelişi eve neşe, mutluluk ve hareket getirdi. 25 Hazirana kadar beraberiz.

Niloş'un en sevdiği şey sabahları dayısını uyandırmak. Kapının önünde duruyor ve sesleniyor
-Anneeee, gelllll...
Nil sen uyandır dayını diyorum ama olmazzzz. Beraber elele başucuna gidiyoruz dayının ve sesleniyor Sarı Papatyam

Dayuuuu, Kalkkkkkk...

Ben mutfağa geçiyorum Nil diyorum. Nil arkamda, dayının yanında, çekingenlik atılmış ve bağırıyor:
Dayuuuu Kalkkkkkk...

Dayısını kaldırmadan o odadan çıkmıyor. Dayısı da fazla zorlamıyor kızımı :)

Perşembe-cuma, buradan yazlığa geçiyoruz. Yapacak iş çok, herşeyi düşünmek, ayarlamak, unutmamak birşeyleri....

Dün akşam Nil uyuduktan sonra annem,kardeşim ve ben, dışarı çkıp keyif yapalım dedik. Bizim kız uyumak istemedi, yatakta keyif yapıyor ama uykunun U su yok gözlerinde. Saat 10 gibi dışarıda bulduk kendimizi...

Hafif bir yemek, cosmopolitan (Ebrucum, kulakların çınladı mı? )
12 gibi evdeydik, eve girergirmez Nil 'annneee' demeye başladı:)
Sabah 2.30 da tekrar kalktı...

Sonra sabah erkenden, tekrar...

Bu aralar böyleyiz:)

3 yorum:

yeliz dedi ki...

unutmamak için bol bol yaz özlemcim, listeler yap, check listler vs... illa ki unutuluyor

Adsız dedi ki...

canım, çınlamak ne demek oraya uçasım geldi. tadını çıkar...seni de miniği de kocaman öpüyoruz
Alya-Ebru

Ozlem dedi ki...

yelizcim aynen, hertaraf liste doldu :)

Ebrucum,
az kaldı, yakında beraberiz:) Öperiz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...