15 Nisan 2011 Cuma

Gri günler....

Nil Cumhuriyetinde, Nil kuralları ile hayat devam ediyor.
Hala ne spor yapmaya, ne kitap okumaya izin var. Hayat Nil ile yapışık bir şekilde devam ediyor.

Hala cümle kurmasada, canı isteyince herşeyi anlatıyor ve söylüyor. Bazen bir sözcük ile beni şaşırtıyor. Kapasitesini zorlamak için anlamamazlıktan gelince kıyametler kopuyor.

Anneanne ile en büyük kavgaları mutfaktaki su pınarı ile oynayan Nil. O su pınarı açılıyor, hertarafı su basıyor. Yıkanmayı sevmeyen sarı cüce, su ile oynuyor. Anneanne 'naptın Nil' derse, gözyaşları süzülüyor....

Haftanın 3 günü oyun grubunda, anneanne ya da anne ile beraber. Ama ben yanında olunca, bana yapışık yaşamaya devam ediyor ki, bu beni çok ama çok yoruyor....

Kilo olayları hala 54, 54.5 arası devam ediyor. Kepekli ekmek ve su , bir de yeşil elma ve kuru üzüm en yakın arkadaşım oldu. Ah şu göbek bir erise...
Eski kotlarıma bir sığsam... Temmuz Ankara evi toplama zamanına kadar hedef bu. Eşyalar ayıklanacak, valiz hazırlanacak... İş çok!

Bu arada arkadaşsızlık zor. Kendimi çoğu zaman yapayalnız hissediyorum. Ankaradaki dostlarımla ve koci TJ ile konuşunca seviniyorum. Aslında arkadaş edinmek için çaba da sarfettiğim söylenemez. Geçici dönem diye bakıyorum.

En büyük keyfim, DigiTürk ComedyMax kanalındaki Friendsleri izlemek. Kaçıncı izleyişim hatırlamıyorum ama hala gülümsüyorum:) Bir de Gilmore Girls vardı geçenlerde ama şansıma dizi bitti, tekrarını ne zaman verirler bilinmez...

Hayat GRİ bir şekilde geçiyor ve devam ediyor...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...