16 Ekim 2015 Cuma

Hamilelik Nasil Gecti?

En son haziran ayinda yazmisim. Haziran ayinda canim ailem taa Turkiyeden ziyarete ve yardima geldi. 2 sokak otedeki, Nil in okuluna 500 metre evimize tasindik. Hamileyken tasinmak hem stresli hem de zormus. Kendime, kendimize gelmemiz Agustosu buldu. Hala tam yerlestik diyemiycem ama en azindan buyuk kismi gecti.

Bu hamilelik cok ama cok farkliydi. Herseyden once Temmuz ayinda baslayan bir kasik agrisi yurumemi ve hareket kabiliyetimi engelledi. Kasik agrisinin yanina sol bacak agrisi eklendi ki, sanki bicak sapliyorlar, o kadar kesin bir agri. Bu durumda 1. sinifa baslayan Nil'imi okula getir ve gotur isleri canim kocim TJ e kaldi.

Mide bulantisi ve yanmasi hayatimin bir parcasi oldu. Bu konularda soylenmeyi biraktim ama bacak agrisi cok muhim, yanlislikla birinin eli, dizi degse bile minik bir bebek gibi basiyorum yaygarayi.

Beni en cok rahatlatan seyler Epson salt aldindaki mineral tuz ve lavanta yagi ile aldigim banyolar oldu.Tabii once doktora sormakta fayda var. Demirim cok dusuk, neredeyse anemik oldugum icin gunde bir kez alinan demir haplarini ben iki kez aliyorum. Aslinda artik tek seferde iki tane aliyorum. Sonrasinda aci cekiyorum, kivraniyorum.  Doktorumun israrla al dedigi Prenatal - dogum oncesi vitamin-lerin yanina magnezyum kalsiyum takviyesi ekliyorum ama onlari alinca da kendime gelmem uzun zaman aliyor.

Canim surekli coban salata istiyor. Domatesin organik mi, amerikan mi, yerel mi oldugunu sak diye anliyorum. Normal musluk suyu asla icemiyorum. Tadini hemen fark ediyorum, midem zaten izin vermiyor. Nil' ime hamileyken surekli aci yerdim. Simdi hem tuzlu hem tatli istiyorum ama aksam 7 den sonra genelde yemek yemiyorum. Su ana kadar 10- 11 kilo aldim ama gogus altim inanilmaz gerilmis durumda.

Cesit cesit - dr umun onayi ile- yag kullaniyorum catlak icin. Aslinda derdim catlaktan cok vucudumun gerilince verdigi aci. Doktorum Bio oil onerdi mesela. Onun disinda kakao ve Shea yagindan olusan bir krem kullanyorum. Arada Aloe vera kremi suruyorum. Burada pazardan aldigim ve doktoruma onaylattigim Calendula - aynisafa- ciceginin ozunden olusan bir krem suruyorum ama yine de gerim gerim geriliyorum.

Doguma 1 ay 4 gun kaldi. 1 ay 4 gun daha orada kal Oglusum.

Evet bu kez bir oglumuz olacak. Nil kiz oldugundan o kadar emindi ki, muhtesem bir kiz ismi bile bulmustuk. Ultrasonda heyecanla cinsiyetini sordu. Oglan oldugunu ogrenince bu kez pipisini gormek istedi. Inanmadi, tekrar gormek istedi ve sonunda inandi.

Simdi hepimiz heyecanliyiz.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...