27 Ekim 2015 Salı

DIY - Sarj Kutusu - Charge Station

Yeni eve tasinmadan once TJ ile en cok sikayet ettigimiz konulardan biri, evde  ki elektronik aletlerin ayni yerde durmamasiydi. Salonda duran bilgisayar, telefon ve tabletler Nil'in elinin altindaydi.

Once bu aletlerin hepsini bir masanin uzerinde sarj etmeye basladim. Ama bu kez de, her bir kabloyla ayri ayri ugrasmak beni zorlamaya basladi.

Pinterest yine imdadima yetisti. Charging station yazinca, bir suru farkli fikir cikti.
Ekmek kutusundan sarj kutusu/ istasyonu yapmak fikri cok cazip geldi. TJ, herzaman ki gibi imdadima yetisti. Once ikinci el sitelerden birinden cok ucuza bu ekmek kutusunu aldim.TJ den kutunun icinden yukari kablolari gecirmek icin bir delik acmasini istedim. Boylede hem cep telefonu hem de tabletim yukarida da sarj olabilecekti.

 Evdeki chalkboard - karatahta boyasi- ile TJ kutuyu boyadi. Icindeki plastik cam temizlendi ve yine evde olan sprey boyalardan biri ile boyandi. Kutunun arkasina bir delik acip, Usb sarj kablosunu da takinca bekledigimden kullanisli bir hale geldi. Kulp ise  Nil'in eseri. Nil e kalici kalemleri verdim ve Nil bir guzel boyadi.

Icine kulakliklar, fotograf makinasi aletleri ve tablet rahat rahat sigiyor. Evde ki laptop, Nil gelmeden ortaliktan kalkiyor.

Simdi tek karar vermem gereken, Sarj kutusunun yerinin neresi olacagi....

3 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Yeni yazıları kaçırmışım ben.Doğuma da az kamış.Çok sevindim, eski günler akllıma geldi biraz da hüzünlendim.

bezelye dedi ki...

2. el hangi siteden aldığınızı öğrenebilir miyim? Bu arada çok güzel olmuş elinize sağlık.

Ozlem dedi ki...

Kijiji diye bir siteden aldim :) ikinci el sitesi. Sevgiler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...