2 Şubat 2011 Çarşamba

Yeni bir başlangıç ve üzüntü...

Geçtiğimiz mart ayından beri kapalı kutu olduğumun farkındayım. Ama kesinleşmesini bekledim hep. Netleşsin istedim her şey.

Herşey Nil’in doğumu ile başladı. Kendimi tanıyamaz hale geldim. Önceleri annem, babam,kardeşim ve TJ di öncelik. Aniden TJ ve Nil 1. Sıraya yükseldiler. Bendim, biz olduk. Paranoyak bir anneydim, gariptim, kollama dürtüm gelişti. Hayatım boyunca anaç biri oldum mu tartışılır, sanki doğuştan anaçmışım…

TJ ile evlenmeden vermiştik kararımızı, yurtdışında yaşayacaktık. Ama sonra… Sonra olmadı, ben istemedim, kırdım TJ’i. O kadar çok fedakarlık yapmıştı ki, benim için, bizim için…
Sonra Nil doğdu. Ben değiştim. Öncelikler değişti. Herşey Nil içindi artık. Düşündüm, kolay olmadı bu kararı vermek. TJ sabırla bekledi. Acele etme dedi.
Kiminize göre doğru, kiminize göre yanlış, tartışılır…
Diyorum ya çook düşündüm-düşündük.

Ve Kanadaya yerleşmeye karar verdik. Normalde şartlar uygunsa hemen hallolan süreç, uzadı da uzadı. TJ işinden ayrıldı heran gittim, gidicem diye. Sıkıntı arttı. 1 ay-3 ay oldu…
Ve NİHAYET dün postamıza bir mektup geldi, gelin alın vizenizi diye.
Bugünde aldık vizemizi.
Artık gizli saklı yok blog!

TJ gitti gidecek, biz doğru anne evine, birazcık özlem olacak orası belli. Ama en fazla 3-4 ay sonra Kanada da yeni bir hayat bizi bekliyor olacak.
Yeniden keşfedeceğiz hayatı, ben TJ ve Nil.
Ailelerimize, dostlarımıza Özlem de olacak.
Ve umarım
HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK…

***

PS: Sabah mutlu bir şekilde arabada giderken aldım haberi, Defne Joy ölmüş. Yıllar önce MayFest te karşılaşmıştık. Herkese laf atan Defne sıcak tavırlarıyla benim de gönlümü fethetmişti. Onun kadar doğal, kompleksiz bir insan zor bulunur. Hele o minicik yavrusuna çok ama çok üzüldüm!
ÜZGÜNÜM....

11 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

heyyooooo, çok sevindim , hayırlısı olsun Özlemciğim

Deli Anne dedi ki...

hayırlı olur inşaallah yeni hayatınız. Çocuk olunca önzelikler sahiden de değişiyor. bizim de bir ara kesinleşir gibiydi ki tersine döndü işler gidemedik.. şimdi de zor geliyor sanki ama kafada bir yerlerde çocuk için gitme isteği hep saklı

Çileksuyu Sibel dedi ki...

hayirli olsun ozlemcim,cok sevindim..yolunuz acik olsun..kanadaya giden herkes asik:)

Ozlem dedi ki...

Evet Hayat'ım:) Teşekürler..

Merhaba Deli Anne'm, öyle gerçekten. Çocuk için gitme isteği... Garip değil mi?

Çileksuyum, umarım herşey güzel olur!

yeliz dedi ki...

oh çok sevindim özlemcim, ne kadar olmuştıu biz bu yurtdışı işini konuşalı, nerdeyse 1 yıl!! çok sevindim, yön çizebilmek çok önemli, rahatladın biliyorum canım, iyi olacak iyi olacak:)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim ben askıya alındı sanıyordum yazıyı okuyunca çok sevindim. Hayırlısı olsun. Herşey çok güzel olur inşallah...

Ozlem dedi ki...

Yelizcim,
Net değildi hiç birşey, beni gerende belirsizlikti. Çok şükür en azından önümüzdeki yolu görüyoruz artık.

Seyhancım,
Belirsizdi ama neticelendi:)

Adsız dedi ki...

Yeni hayat baslatmakta uzerime yoktur! Cok guzel olacak! :o)))))

www.elifsavas.com/blog

Ozlem dedi ki...

Sevgili Elif,
Çok teşekkürler, deneyimlerinizden yararlanacağımı umuyorum o zaman:) Sevgiler!

Adsız dedi ki...

Ben daha simdi ogrendim Kanada'ya geldiginiz..
Toronto'ya geleli 8 yil oluyor.
Ne guzel hayata yeniden baslamak ayni duygulardan gecmis birisi olarak hosgeldiniz yeni hayatiniza..
Safiye

Ozlem dedi ki...

Cok tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...