13 Şubat 2011 Pazar

Ne hafta sonuydu ama...

Koşuşturmacalı hayatı severim, hayatımın her döneminde isterim ki, yoğun olayım, dolu dolu yaşayayım...

Ama Nil ile bu durum azıcık farklı...

Cmtsi gideceğimiz arkadaşımız aradı, hasta gibiymiş, onlarda da Nil den 1 ay küçük bir bebe, erteleyelim duruma göre pazar yaparız dedik.

Öğleden sonra TJ'in kuzenine gittik, Nil e göre ortam hazırlandı, yeni evli çiftimiz, bizim gibi bebeklileri nerden bilsin, masanın altına eski bir masa örtüsü serdik, portatif mama sandalyemiz zaten arabada her daim.... 2 saat oturduk eve geldik. Yorulmuşuz.

Pazar brunch saat 10.30 da, bize geç, Niloş oyun parkına daldı ama TJ yalnız bırakmasak diyor, sonuç ne ben ne de TJ birşey anladık. Fiyasko....

Sonra hasta olma ihtimali olan arkadaş aradı ki, iyiyim hadi gelin. Eve gel, Nil i uyutmaya çalış ama bizim kız dirensin ve uyumasın, zırt arkadaşların evi...

Orada Toprakla bir güzel anlaşsın Nil. 4 koca saat kaldık onlarda.
Ve ben hiç beklemediğim bir yerde, harika bir 4 saat geçirdim.

Tez canlıyımdır, heryerde öyle saatler saatler oturamam ,illa ki bi aksiyon, bi muhabbet bişi olacak....

Ama ben de kendimi aştım, Nil de....

PS: ben birazcık dinleneyim....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...