10 Şubat 2011 Perşembe

Günler...

Son 1 hafta daha mı hızlı geçti ne?
Yavaş yavaş veda ediyoruz, hayatımızda iz bırakan dostlara...

'Hayatımızda iz bırakan dostlar', geçen gün aklıma geldi bu tasvir, gerçekten öyle insanlar var ki, gerçekten sevdiğimiz, sevildiğimizi bildiğimiz...

Çok değil az ama öz. En güzeli de bu. Samimi, içten, hesapsız...

Haftasonumuz böyle gördüğümüz dostlarla dolu olacak, ne mutlu bize...

Hele pazar bruchımızı özlemle bekliyorum:) Harika bir grup, Nil doğmadan her ay dışarıda yemek seansları düzenlediğimiz. Ve bol kahkaha...


Nil'in yanında baba gidecek dememeye gayret etsekte, o son 5 aydır TJ'e çok alıştığı için TJ'e yapışık yaşıyor.

Çok sıpa çok!

Genelde kolumda bir saç lastiği olur, aniden toplarım ederim diye. Bugün bir baktım almış lastiği, koluna takmış. Nil o bilezik değil dediysem de dinletemedim.:)

HARİKA haftasonları!

4 yorum:

Defne Soysal dedi ki...

Çocukların bu taklit yetenekleri ne çok güldürür bizi. hem de hiç beklemediğin bir anda. Çok yaşa sen Nil. Hafta sonunda iyi eğlenceler

Ozlem dedi ki...

Teşekkür ederiz:) Evet ya, hiç beklemiyordum:)

yeliz dedi ki...

bilekteki lastik çok güldürdü beni, ben de yaparım ve ablamın kızı da taklit ederdi beni

Ozlem dedi ki...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...