5 Şubat 2011 Cumartesi

Keyifi bir cumartesi

Bundan aylar önce Mutluluk projesi mail grubuna üye olmuştum. Hatta mutluluk projesi mail grubu Ankara'da toplanmıyor mu? Yeme de yanında yat bir durum. Velhasıl 'anneevinde' olma durumları yüzünden bir türlü onlarla bir araya gelememiştim.

Bizim yerleşme olayı netleşmeden kararımı vermiştim aslında. Bu cumartesi o toplantıya ya gidilecek ya gidilecek. Hatta Ankara'nın diğer ucunda olsa da gidilecek, olmasa da:)

Sevgili Aslı (bkz.http://pommeler.blogspot.com/) ağırladı bu harika grubu evinde. Bizim eve de yakın çıkmadı mı, ballı kaymak oldu :)
Nil ve babası beni Aslılara bıraktı, sonra Sevgili Çiğdem (bkz.http://cheetos-cheetos.blogspot.com/) ve diğer dostlar geldiler.

Bu ay ki tartışma konumuz Paraydı. Hepimizin fikirleri alındı, bu konuda problemler ve çözümler üretildi, harika bir sohbet yaşandı.

Sonra Sevgili Aslı ve harika annesi'nin elinden çıkma harika mamalar tüketildi.

Kendi adımda çok şey öğrendiğim, HARİKA bir 3 saat geçirdim.

Sonra eve geldim, Nil cadısı uyumamış, mutfak savaş alanı.

Bilgisayarıma da kavuştum:)

Bu akşam düşünmem gereken çooook şey var.

Teşekkürler Çiğdem, Teşekkürier Aslı ve Teşekkürler diğer dostlar...

2 yorum:

pommeler dedi ki...

MERHABA
hafta sonu mail bakma gibi bir alışkanlığım yok simdi yazıyorum
cok sevindigim tanıstıgımıza
öpüyorum seni
bu arada hediyeyi cok begendim tesekkurler
aslı

Ozlem dedi ki...

Merhaba Aslıcım,
Ben de çok sevindim. Görüşmek üzere.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...