16 Mart 2010 Salı

Bu aralar tek Leyla olan ben miyim?

Önceleri hiç böyle sorunlarım yoktu. Ta ki Nil doğdu, beyin Nil'e endekslendi böyle oldum diycem ama alakalı şeyleri de unutur oldum, alakasız şeyleride.

Nil'in diş jelini sabah mutfağa bırakmışım ve öğlen nerde bu jel diye evin altını üstüne getirmişim. Haftada bir gün temizliğe gelen yardımcım söylemese arayıp bulamadıkça sinir katsayım artacak. Mutfağa koydun ya Özlem demese hiç görmüycem...

Buzdolabına koyup unuttuğum yemeklerimi anlatsam yoksa buluşalım diye konuştuğum ama aramayı unuttuğum arkadaşlarımı mı? O da olmadı kenara köşeye koyduğum ama beynimden siliniveren eşyaları mı!

Bazı şeyler tamamen gidiyor beynimden. Kendimi zorluyorum, biri hatırlatınca hatırlar gibi oluyorum ama...

Off!

Bu aralar tek Leyla olan ben miyim?

4 yorum:

Anne Duru dedi ki...

Yalniz degilsin arkadasim hic meraklanma;)

yeliz dedi ki...

yok ayol ben hayatlardayken arcanın sabahtan beri altını değiştirmediğimi farkettim çünkü çişler eşofmanına geçmiişti. insan çocuğun altını değiştirmez mi!! hem daha 10 dk önce üstünü değiştirmiştim:)

fazi dedi ki...

beni de katabilirsin. yakında şu amerikalıların bizim beynimizi donuklaştımaya çalıştıkları söylentilerine bile inanacak kadar :)))

Ozlem dedi ki...

Kızlar teşekkürler, yalnız değilmişim anladım:) Bakalım daha neler neler görücez...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...