17 Mart 2010 Çarşamba

14 aylık Nil...

Bebeğim,
sana 12.-13.aylarda birşeyler yazamadım.
Neler yapıyorsun kısaca özet geçelim:
Kırmızı top nerde diye sorunca emekleye emekleye topu getiriyorsun. Hemen karşındakine atıyorsun. Artık seninle ciddi ciddi oyun oynuyoruz.

Masa örtüsünü kafana geçirmeye bayılıyorsun. Ben de soruyorum: Nil nerede? Hemen bana bakıyorsun, buradayım der gibi. Ya da aniden çekiyorsun ve 'bi beni bulamadınız ya' diyorsun.

Odana gidince uyuyacağını, salonda oynayacağını biliyorsun.

Klozet konusu düşündürüyor beni.Banyonun kapısı genelde kapalı olsa da son günlerde en sevdiğin şey kaşla göz arasında klozet kapağını açıp kapatmak. Parmak arada kalsa bile ağlamıyorsun. 'hayır Nil' diyorum sana. Klozetin yanında beni görürsen, onun hayır olduğunu bilip kaçıyorsun. Kızlar tavsiye vermek isteyen?

Bulaşık makinası merak ettiğin bir diğer şey. Bir de damanacana var tabii. Damacanaya güm güm vuruyorsun:)

Çorap giydiremiyorum sana, hemen çıkarıyorsun.

Altını bağlamak gittikçe zorlaştı. Yanımda 2 oyuncak, ıslak mendil, bez ile saniyeler içinde değiştirmeye çalışıyorum ama kıyameti koparıyorsun.

En sevdiğin şey altın açıkken benden kaçmak.

Çığlık atıyoruz bolca, saklambaç oynuyoruz ve garip garip sesler çıkartıyoruz. Saklambaç oynarken bizi bulamazsan sinirleniyorsun, en güzeli önce gözüküp sonra saklanmak. Bulunca heycanlanıyor, gülüyor gülüyorsun.

Parmağını ağzıma sokup ısırmamı istiyorsun:) Bende hammmm yapıyorum.

Ama bu sabah beni mahvettin Miniğim ya. Hayatcığımın önerdiği Milupa Bitki çayını içiremedim sana. Zaten yemek, içmek bir sorun.Bir yaşıma daha girdim. İlk ciddi öfke nöbeti ile tanıştım. Bugün öfke nöbetimiz tavan yaptı az önce yüzümü öyle derin çizdin ki, sızım sızım sızlıyor. Öfke nöbetlerine karşı hazırlıklı olmalı, bolca okumalı...

Mutlu Aylar Nil'im...

4 yorum:

fazi dedi ki...

çoraplar , alt açma seansları, mutfak merakı aynı bizim ev diyebilirim :)

kuzunun annesi dedi ki...

Klozet benim en büyük sorunum olmaya başladı. Kapagı acmak ne demek , içine sarkıp suya dokunmaya çalışıyor. Çok mikrop... Çok dikkatli olunmalı çookk.

Anne Duru dedi ki...

ŞeKerim benim bu konudaki en büyük tedbirim banyo kapısını kapatmak!.
Ah gel de bizim evi gor hiicc farkımız yok diğerimizden:)

Asortik Krep dedi ki...

Bu yaptıklarının hepsini görmek istiyorum.. Bir yandan da hasta olduğunuzu bildiğimde bloğu açmak içimden gelmiyor..Yine hasta diye okumamak için.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...