3 Mart 2010 Çarşamba

Mim-Evin en sevdiğim köşesi...


Yelizciğimin blogunda okudumda bu mimi ' ne eğlenceli mim' dedim.
Hatta ve hatta mimlendikten hemen sonra fotoları da çektim.

Bu eğlenceli-yaratıcı MİM için Yelizcim teşekkürler:)

Hayatımız bu 3 köşede geçiyor desem yalan olmaz.

Mutfak. Sun catcher, çok yakın bir dostumdan doğum günü hediyesi. Meditasyon yaparken kullanmam için yolladı ama şimdilik yerini buldu. Puzzle, bana yazı anımsatıyor. Fesleğen. Bu fesleğen sayesinde makarna yapma ustası oldum çıktım. Artık dışarıda yapılan makarnaları beğenmez oldum.

Salon, hayatım-ız burda geçiyor. Yerde Nil'in oyun halısı. Oyuncaklar bu foto için özel olarak! toplandı.

Ve Nil'in odası. Bu tekli koltuk salondaydı, Nil'in odasına taşındı. Arada bu koltukta kitap okumaya bayılıyorum. Aslında bir de ilk göz ağrım -40 yıllık- sallanan koltuğum var ama arka odaya saklandı. Miniğin eli arada kalmasın diye.

Sevdiğim objelerle aramda duygusal bir bağ oluşuyor. Bir saksı fesleğen bana mutluluk veriyor. Bir de annemin evinden aşırdığım leyleklerim var mesela, çok kıymetli.

Bu mim en sevdiğim köşeden çok en sevdiğim obje mimi mi olmuş ne:)

Kuzunun annesi, göster bakalım fotoları:)
Mutfak Camı,
Elif Savaş,

merakla bekliyorum fotoları:)

3 yorum:

yeliz dedi ki...

ben de annemlerin yazlığından bir saksı fesleğen aşırıp pesto sos yapmaya merak salmıştım, birkaç defa da yaptım ama sonra her çiçeğin bizim evde başına gelen felsleğenin başına da geldi ve kurudu:)
çok güzel bi yazı olmuş,sevgiler

Anne Duru dedi ki...

Sen beni iyice unutmussun be arkadasım:(

Ozlem dedi ki...

Cihancım aşkolsun, o nedemek?:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...