2 Mart 2010 Salı

Okuduklarım, aklımda kalmasını dilediklerim....

Bu aralar hiç durmadan yorgan altında kitap okuyasım var. Durmadan dondurma yiyesim. Nil ile çığlık atasım:)...

Nil iyi, hergeçen gün büyüyor. Neler neler yaşıyor, neler neler paylaşıyoruz.

En kısa zamanda not etmeli yaptıklarını, unutmamalı.

Yelizcim, evin fotolarını taa perşembe günü çektim. Bir sonraki posta hazırlamayı umuyorum.

http://mylifenil.blogspot.com/
Bu da yeni bloğum. Okuyorum,altını çiziyorum ve aklımda kalmasını diliyorum. Sonra unutuyorum.

Unutmamak için yazıyorum....

3 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Merak ediyordum seni. Demek yorgan altında kitap okumaya dalmışsın. Nilocandan haberlerde isteriz

yeliz dedi ki...

ben de yeni bir etiket oluşturdum "altını çizdiklerim" diye. unutuyor insan valla. hem paylaşmak da lazım. bak özgür yazıyor okuduklarını, pek keyif alıyorum ben. belkim bizim okuduklarımızı da başkaları feyz alır. güzel düşünce, öperim:)

ismail dedi ki...

YENİ BİR DİZİN OLUSTURDUM BLOGUNUZU EKLEMEK İSTERMİSİNİZ
http://site-arsivi.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...