3 Ekim 2009 Cumartesi

Çılgın cumartesi...

Cuma akşamı TJ eve geldi, yemek- yemek sonrası iş, ben Melekler Korusunu izliyorum. Sonra mutfakta uzun zamandır yapmadığımız keyifli bir sohbetin içinde bulduk. Sonra uykum kaçtı 3 gibi falan ancak uyudum. Sabah 6 da Nil katıldı bize. 9 a kadar nerdeyim, saat kaç kavramı olmadan uyumuşum.

TJ 'Nil'in gözünü gördün müüüü?' dedi. Bugünde kuzenin nikahı var. Kuaför, makyaj, kendimi şımarma günü ilan ediyorum dememe kalmadan Nil'in gözüne baktım. Kıpkırmızı, akıntılı. Doktorumuz yoğunmuş, Mesa Acile gittik. Oradaki çocuk doktoru muayene etti ve tahmin ettiğimiz gibi Miniğin gözünde enfeksiyon çıktı.

Soğuk algınlığı durumlarında olurmuş. Mikrop eliye gözüne bulaşmış. Doktorumuz antibiyotikli göz damlası verdi. Pazartesi tekrar göstereceğiz.

Nikaha gittik. Eve geldik. Şimdi daha iyiyiz.

9 yorum:

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

çok geçmiş olsun...
ben de sizin gibi arada lise zamanında olmak istemiyor değilim!

Tuğçe dedi ki...

Özlem selam,
İnanır mısın yaa bu kadar olur;aynı durumdayız... :(
Antibiyotikli göz damlası neydi acaba size yazılan, biz Tobrex kullanıyorduk ama fayda etmedi, dün götürdüğüm göz Dr.unun yazdıklarını da doğrulatmadan almak istemedim!
Çok geçmiş olsun!

Ozlem dedi ki...

Esracım,:)

Tuğçeçim, doktor bize de Tobrex verdi. Yani kullanmaya başladık. Sonucu yarın yazarım. Pazartesi tekrar gideceğiz. Sevgiler...

yeliz dedi ki...

geçmiş olsun, mıncıkladılar mı nikahta nili:) koysaydın postayı:)

anne yazar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
anne yazar dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Bu hastalıklarda bi başladımı peşpeşe geliyor demek ki :(

kuzunun annesi dedi ki...

gecmiş olsun

fazi dedi ki...

çok geçmişler olsun

Tekir dedi ki...

çok geçmiş olsun canım...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...