9 Ekim 2009 Cuma

Milupa


Dün Milupa'dan bir mail aldım. Nil için hazırladıkları bilgilendirme paketi yoldaymış. Daha önce blogumda da sormuştum demiştim ki 'En merak ettiğim şeyse Bebek Maması ile Devam sütü arasındaki fark.'. Dün fırsat bu fırsat dedim ve mail attım. Bir saat sonra bir telefon 'Özlem Hanım, Milupa'dan arıyoruz...' Etkilenmedim desem yalan olur.
Miniğe daha önce milupa'nın maması yerine devam sütünü vermeye çalışmıştım. Beklemediğim bir tepki ile karşılaşmıştım. Kafam karışmıştı. Hangisini kullanmalı, fark nedir?,ek gıdaya geçmiş olsak bile bazı günler yediği tek şey mama oluyor.

İşte cevaplar:
Bakanlık yeni düzenlemeler yapmış ve buna bağlı olarak Aptamil de yenilenmiş. Devam Maması ve devam sütü nerdeyse aynı şeylermiş. Artık adı devam sütü olmuş.
Mamaların tadındaki ufak değişiklikleri bile bebekler fark ettikleri için, Minik yemeyi reddetti. Şimdi yapmam gereken, elimdeki mama stokları azalınca, mama sütü ile azar azar karıştırarak Nil'in bu yeni lezzere alışmasını sağlamak.

Bebeklerimiz söz konusu olunca herşeyin en iyisini istiyoruz. Ben kendimi tanıyamıyorum bazen.Komik tepkiler veriyorum, dışarıdan ne kadar garip gözüküyorumdur kim bilir. Nil'e ne verirsem vereyim, ilaç, yemek... tadına bakıyorum. Bazen bazı ürünler alınıyor, atılıyor. Bu Minikler bir gün sevdiklerini diğer gün istemeyebiliyorlar. Bazen kesin tavır koyuyor benim ki, anlıyorum ki ısrara gerek yok :)

Milupa'ya bu konuda ki duyarlılığı için teşekkür ediyorum.
Bu arada olurda sorunuz olursa arayabileceğiniz bir numara

Gerçekten çok ilgililer. Nerden biliyorum? Nil bebek iken yine bir gün kafamız karışmıştı. Babam Milupa'yı aramıştı ve o dönemde bir çok sorumuzun cevabını almıştık.
Keşke diğer bebek firmaları da bu kadar duyarlı olsa...

5 yorum:

yenianne dedi ki...

Dün bize de paket geldi Milupa'dan.İçinde bazı bebek ürünlerinini deneme boyları.Aşılar hakkında bilgi kitapçıkları vardı.Buradan teşekkür edelim Milupa'ya senin vasıtanla.

anne yazar dedi ki...

Merhaba, yeni anne bloguna giremiyorum neden acaba? Bu devam sütü devam maması ne demek ben de anlamlandıramamıştım iyi olmuş bu bilgi.

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

milupa gerçekten çok iyi bir firma. benim hamile kursumun anne-bebek-baba toplantımız için bir sürü numune mama ve broşür yolladılar.Siteleri de gerçekten çok yararlı.

fazi dedi ki...

bende ayşe ipeğe yedirdiğim herşeyin tadına bakıyorum:) bakmadan yediremiyorum ilaçlar dahil tatlarına bakıyorum :) bu arada milupa konusunda katılıyorum.benim kızım çok fazla anne sütü içemedi ne yazıkki :( hala da devam sütüne devam kızımın süt annesi diyebilirim milupa için :)

Tekir dedi ki...

biz de milupacıyız. milupa çok iyi çalışıyor, annelerin fikrini alıyor, eleştiri ve sorulara değer veriyor. Blogları takip etmek, eleştiri ve beğenileri dinlemek ciddi iş. ayrıca güveniyorum milupaya, çok ciddi bir imaj çalışmaları var. Ada aptamil 1 den 2 ye geçerken ishal olmuştu, açtık sorduk olur mu böyle bir şey diye, olmaz dediler. Beslenme uzmanı ishal konusunda bilgi verdi. Teşekkür ederiz tekrar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...