21 Ekim 2009 Çarşamba

Günler günlerin ardından...

Kaç gündür yazasım yok. Geçen hafta babam bypass oldu.Yazdım bloguma neler hissettiğimi ama kardeşim Almanya'da. Ya okursa, daha da telaşlanırsa diye kaydettim. İçim içimi yedi. Kolay değil 5 damar değişti. Şimdi iyi. İstanbul'da gerçekleşti ameliyat.

Bu haftasonu onu görmek için gelecektik bizde. TJ'in işi bahanemiz olacaktı. Ama o da iptal olunca, bizim İstanbul'a gelme olayları rafa kalktı:(....Annemler de pazar günü eve dönecekler.

Geçen hafta ilk kez pişik oldu Nil'in poposunda. Bembeyazız ya bir de. İki günde sudokrem geçirdi gerçi. Annem gülsuyu ile azıcık pudrayı karıştır onu sür dedi aslında. Malum gülsuyu harika bir tonik-temizleyici. Sudokrem geçirmeseydi bir gün de onu deneycektim ama gerek kalmadı.

Yazmadığım zamanlarda bolca Gilmore Girls izledim. Anne-kızın hayatını ve maceralarını izlemek inanılmaz güzel.

Yazasım geldi ya blog. Babişko da iyi:)
Yarında Mimi yazayı ben...
Blog dostları uzun zamandır uğrayamıyorum sizlere...
Yarın da gelecek ben:P

6 yorum:

Seyhan dedi ki...

çok geçmişolsun canım acil şifalar dilerim , umarım baban şimdi iyidir..

yeliz dedi ki...

çok çok geçmiş olsun miniğime sevgiler

Tekir dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, babacığın iyileşmiş ne güzel, Allah sağlık versin. Nil'i öperim.

anne yazar dedi ki...

Çook geçmiş olsun. Acil şifalar bizden.

kuzunun annesi dedi ki...

Geçmiş olsun Özlemcim , insan uzaktayken daha cok endişe yapıyor sanki.

Ozlem dedi ki...

Çok teşekkürler dostlar,
insan uzakta olunca-göremeyince gerçekten daha fazla stress yapıyor:(

Sarıldım!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...