6 Şubat 2015 Cuma

Mustakil Ev

Itiraf edeyim, cocuklugumda hepi topu 5 kez gittigim Iskenderun daki yazlik evi  ve yine kucuklugumun gectigi anneanne evini saymazsak, hayatimda hic mustakil evde yasamadim ben.

Kanada'ya ilk geldigimiz yil TJ, dedi ki "Hadi bahceli bir evde oturalim". Asla dedim. Apartmanda yasayalim. Ama o apartman dairesi bize o kadar minik geldi ki, ne kimseyi davet edebildik ne de Nil doya doya arkadaslari ile kudurabildi.

Ve sonra Ontario ya tasindik. Bu kez cok nettim. Bahceli evde yasayalim. Nil taa BC den Ontario ya tasinirken ev kriterlerini coktan belirlemisti zaten.

1-Bahcesi olacak
2-Salincak ve kaydirak
3-Komsu cocuklari
4-Kendi yatak odasi kocaman olacak

Bahceli bir ev bulduk ya, buna da sukur dedik :) Kaydirak olayini da hallettik. Komsu cocuklari da en yakin dostlari oldu.

Yazin cim bicme disinda fazla bir sorun yasamadik. Doyasiya tadini cikardik. Bizim disimizda disarda/bahcede vakit geciren komsulara pek rastlamadik.

Ama her yazin bir de kisi varmis. Ontario da ki kar miktari BC dekinin kac kati. Pazartesi Kanada'da okullar tatil oldu. Kocimi de nezle/grip vurunca, kar kuremek bana dustu.

Sansimdan cop gunu copler alinamadi. Ozlem o copleri ve recyclelari bir o tarafa bir bu tarafa tasidi tasidi. Son bir parca kar kutlesi kaldi evin onunde. Araba ile disari cikacak olsak, o kismi kuremeden disari cikmak mumkun degil.

Sonra bir mucize gerceklesti. Komsular el birligi ile yardim etti.

Mustakil ev guzel, ozellikle cocuklara, ozellikle yazin.Ama o kadar cok isi var ki :)

Napalim, gulu seven dikenine katlanir artik.


2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

İyi komşuların varmış :)

Ozlem dedi ki...

Aynen oyle Asortik Krep'im. xox :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...