6 Mayıs 2012 Pazar

HIDIRELLEZ 2012 ....

Annem cuma gunu hidirellez dedi ama ben Yalan dunyayi izlerken uyuyakalmisim,birakin gul agacina bozuk para koymayi, dileklerimi yazacak gucum  bile yoktu...

Cumartesi ogrendim ki, Hidirellez zaten cmtsiymis...
Gul agacimi birazda Hidirellez icin almistim, bozuk centler itinayla Nilosun eski bir pijamasina sarildi...

Dileklerimi yazmak icin minik bir kart almistim, olmazmis, suda hemen erimeliymis, rulo mendile 2. baski gecildi..

Gul agacina yerlestirdik dileklerimizi. Bir de mum yakmak lazimmis, bu evde tealight yok, kavanoz mumlardan vardi yarisi gitmis,onu yaktim...

Kisacasi dileklerimizi diledik, bugunde dereye ya da gole aticaz...

Bu hidirellezde annemle olmak nefisti, huzurdu, mutluluktu, kahkahaydi...

Nice guzel HIDIRELLEZLERE...
SAGLIKLA,
MUTLULUKLA....
HEP BIRLIKTE...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...