28 Mayıs 2012 Pazartesi

Nil ce diyaloglar

Dün ilk kez kendime vakit ayırdım! Spora yazıldım. 2 saat göbek eritme-cok ihtiyacım var- ve meditasyona gittim. Akşam ayaklarımın ağrısından duramıyordum. Bu hafta 2 hatta 3 kez daha gitmeyi planlıyorum.

--

Unutmadan yazalım...

Annemler gitmeden bir gün önce... Bizimkiler valiz hazırlamaya çalışıyorlar.

Annem:-Kızgın bir şekilde- Aferin S.-babam- aferin!!!!!!!!!
Nil: Aferin S. Aferin. Alkışşş!!!!!!!!!!!!!!!!!  Alkışlama

Annem ve ben koptuk tabii :)

Niloşun kaka olaylarından dolayı mümkün oldukça ekmek ve hamurişinden uzak durması gerekiyor.
Marketten Croissan almışız ve hatta annem ile sucuklu kaşarlı tost yapmışız. Kalan paket masada.

Nil arkası dönük oturuyor. O sırada annem herzamanki gibi mutfakta yemek yapıyor. Açık mutfak bizim ave ve Nil e bakınca gördüğüm görüntü sanki annemi izliyormuş gibi. İçimden' hay Allah sesi çıkmıyor ama günahını alacaktım, anneannesiniz izliyormuş' diyorum.

3 saniye sonra annem yanıma geliyor. Sessiz bir şekilde Nil e bak diyor. Yaklaşıyorum.

Kafa arkaya dönük, gizli gizli croissan alıyor ve arkası dönük olarak diyor.

Ben: Nil ne yapıyorsun?
Nil: Bişey yok, bişey yokkkk.....

Ama ağız dolu:)

ps: bu yazı dizisi devam edecek...

2 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

ah ah kıyamam ben ona , demek hala kaka sorununu halledemediniz, kontrol altında ha?

Adsız dedi ki...

Icim ciz etti, bizim zilli bir lokma yesin diye gozunun icine bakarken sizde durum tam tersine yani hep yokus olacak hayatimiz , rahat yok bize...
Safiye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...