7 Mayıs 2012 Pazartesi

Cep telefonumu Kaybettim. Vol II

Evet 2 saattir durmadan aradığım telefonum hala kayıp. Sabah aramaları saymıyorum.
Koltukların içine-sabahın köründe oturdugum tek koltuk vardı, bakıldı. Isıklar söndürüldü, sessizlik ilan edildi, bakıldı bakıldı.
Buzdolabı, yatak odası arandı. Niloşun oyuncakları toplandı bakıldı bakıldı.
Çantam-cantalar, cepler, dolaplar, balkon, saksının içi bakıldı.
Hala yok.
Biraz önce google a Cep telefonumu evin içinde kaybettim yazdım. Benim gibi bir kaç akıllı daha varmış....En azından bu evrende yalnız değilmişim. Yeayyyy.......

Yoruldum, cep telefonunu arama aktivitesi ruhumu yordu,
Yarın dip köşe temizlik var, umarım buluruz....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Seninkide birsey mi Ozlem,
Ben Wonderland'da yuksek ve hizli bir aletin tepesinden Blackberrimi cebimden dusurmusum. Aksam'a kadar caldirdik sesini duymak icin ve sonunda gun karariken cimenlerin uzerinde bulduk..sapasaglam en az 200 metrelik yerden dustu garibim ama sahibine sagdik mi ger geldi bana.. :-)
Safiye

Ozlem dedi ki...

O da supermis Safiye, evi didik didik ariyoruz hala yok telefon....
Tesekkurler samimi yorumun icin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...