17 Mayıs 2010 Pazartesi

16 aylık Nil...

Geçtiğimiz ay koşuşturmaca ile geçti. 22 Nisanda anneanne evine gittik 15 gün kaldık.

Artık ayağa kalkıyoruz. Koltukların tepesine çıkmak istiyoruz. Canımız isterse adım atıyoruz. Geeel diyoruz. Ba-ba, be-bek diyoruz. Kendi kendimize şarkı söylüyoruz.

Yoğurdun içine sebze katınca azar azar yiyoruz. Çekmeceleri boşaltıyoruz. Ah o çekmecelerden neler neler çıkıyor...

Aktivite masamıza, ses çıkaran tüm oyuncaklara bayılıyoruz.

Saklanıyoruz ve aniden çıkıyoruz.

Biz bu aralar çok eğleniyoruz!

7 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

ne guzel sizden haber almak.

Ozlem dedi ki...

Teşekkürler kirazsevdası:)

Tekir dedi ki...

uzun zamandır yazmıyorsun özlemciğim, arayayım diyordum tam :)

sevgiler

kuzunun annesi dedi ki...

evet ya merak ettik gerci ben biliyordum anneannede oldugunuzu ya, neyse . öperim minik kızı

yeliz dedi ki...

çok sevindim, sizden haberler almak iyi geldi:)

Ozlem dedi ki...

Tekirim sagol:)İnan sende hep aklımdasın, Nil, yemek problemi ve koşuşturmaca:)

Hayat'ım sana bir mail atamadım. Dur atayım bugün yarın:)

Yelizcim, biz de sizi ÇOK özledik:)

Asortik Krep dedi ki...

Bende tam artık rahatsız edecektim,nerdesiniz diye..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...