24 Mayıs 2010 Pazartesi


Geçtiğimiz hafta en unutulmaması gereken şey, Nil'in benim için pek değerli olan dudak nemlendiricimi alıp, benim bile zaman zaman açamadığım kapağını açıp, 10 minik parmağı tek tek içine sokup, yüzüne, dudağına ve yere sürmesiydi. Hem de 3 dakika içinde:)'Nil naptın sen?' diyince ise ağlaması ve kucağıma atlaması...

Ayağa kalkıyoruz. Sıralayarak koltuk kenarında, yatak kenarında istediğimiz herşeye ulaşıyoruz. Canımız isterse adım atıyoruz...

Yatak odamı ben topluyorum, Nil dağıtıyor. Tüm çekmeceler boşaltılıyor. Boyumuz artık heryere yetiyor. Bir saniye yalnız bırakmaya gelmiyor:)

Dün yine bu değişken havalardan aldık boyumuzun ölçüsünü. Burun akıntısı, öksürük:(
Bugün hiç tadımız yok....

Bense kendime bu aralar hamurişi ve çikolatadan uzak durmam gerektiğini hatırlatıyorum:) Anneevine gitmeden tam istediğim ebatlara ulaşmak üzereydim ki, anneevinde yenen yemekler kiloma kilo kattı. İşin kötüsü bu aralar sadece ve sadece Nutella ile yaşamak istiyorum...

Dikkat dikkat, bu evde diet var. TJ zaten doğuştan diette.

Not:Miniğim Nil, senin iştahın bende, benim iştahım sende olsa bebeğim ;)...

5 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Amannn, duyanda seni kilo problemin var sanır , bosversene tastoşum

joven dedi ki...

hi, you have nice blog.. u can view also mine..http://akoniwares.blogspot.com

Seyhan dedi ki...

Özlem nerdesin ???

joven dedi ki...

beautiful blog..pls visit mine and be a follower.. thanks and God bless..

http://forlots.blogspot.com/

Tuğçe dedi ki...

Merhabalar… Blogunuzu yakından takip ediyorum. Öncelikle bizimle güzel anlarınızı ve deneyimlerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler, insan yalnız olmadığını fark ediyor okudukça. Bebek bakımı çok zahmetli gerçekten. Ama bir o kadar da keyifli.. Her anı onunla yaşamak, yaşadığımız her anı fotoğraflamak, videoya çekmek… Geçenlerde bir site keşfettim, bu videolarla bebeğiniz kendi bezini kendi kazanabiliyor :) Bebek oyunları diye öyle güzel bir site yapmış ki Prima.. Adresi de www.primabebekoyunları.com :) Önce bebişimle karşısına geçip videoları seyrettik, o kadar ilgiyle izledi ki :) Sonra ben de yüklemeye karar verdim bebeğimin videolarından, ne de olsa ucunda 1 yıllık bebek bezi var :) Bence bütün anneler şansını denemeli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...