25 Kasım 2008 Salı

Hafta sonu alışverişi!

Hafta sonu hastane dışında önemli bir olayı daha hallettik.
Gecelik! Daha önce birileri önden düğmeli gecelik bulmak zor dese herhalde gülerdim.

Pazar günü için şöyle bir liste yapmıştım.

5M Migros yani Ankamall
Armada
Cepa


Dagide önden düğmeli pijama var ama ben nedense sevmedim. Zaten sadece 1 tane vardı.Yani çeşit yoktu.

Ankamall Etam mağazasına girince, ben neden daha önce buraya gelmemişim ki dedim. Nefis pijamalar ve gecelikler var. 1 tane kısa kollu, bir tane de uzun kollu ama her ikiside önden düğmeli pamuklu gecelik buldum. 1 alana diğeri % 50 indirimli olduğu için fiyatıda gayet uygun geldi.

Tabii öncesinde Boynere bakıldı ama orda da hiç bir şey bulunamadı falan.

Ben pijama ile daha rahat edenlerdenim aslında.Etamda da bir pijama beğendim ama 8 aylık hamile göbeği ile karar vermek oldukça zor oldu. Pijama olayına sonra bakarız önemli olan gecelik dedim ve böylece bu da hallolmuş oldu.

Ankamalldan sonra başka bir yere gidecek gücü kendimde bulamadığım için Mothercare'dan disposal kilot haftaya kaldı.

4 yorum:

mummy dedi ki...

Ordan oraya ordan oraya yolum düştü buraya...Tanıdık geldi telaşlar heyecanlar...8 ay öncelerini hatırlattı..Hayırlı olsun demek istedim...Allah sağlıkla kavuştursun bebeğinize...Sevgiler..

Ozlem dedi ki...

Çok teşekkürler Mummy:)
Sevgiler!

yeliz dedi ki...

iyi olmuş geceli meselesini halletiğiniz. benim de artık bayram sonrası bu işlere el atmam gerekecek, not ediyorum hep buradan okuduklarımı

Ozlem dedi ki...

Merhaba Yeliz,
Bence şimdiden göz gezdir. Insan aramaya başlayınca bulamıyor:) Kolay gelsin şimdiden!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...